Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 98979/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATE
Adresa postala: Str. DINU VINTILA nr.10, sector2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Corol Daniela, Tel.0216107095, Email: [email protected], Fax: 0212100454, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Dinu Vinitila, nr.10, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente de tehnica de calcul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30214000-2 - Puncte de lucru (Rev.2)
30211500-6-Unitate centrala de procesare (CPU) sau procesoare (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Sisteme de calcul compus din: 1. Statie PC, Cod CPV 30213000-5, 3 bucati2. Sistem achizitie multisursa, cod CPV30213000-5, 10 bucati, 3. Calculator PC desktop, cod CPV 30214000-2, 1 bucata, 4. Statie de lucru PC, cod CPV 30214000-2, 2 bucati, 5. Server de aplicatii 5U, 3PCI, cod CPV 48821000-9, 2 bucati, 6. Server de aplicatii max. 2U, cod CPV 48821000-9, 2 bucati, 7. Kit placa baza, procesor, memorie, cod CPV 30237140-2, 12 bucati.Lotul 2 Laptop-uri compus din:
1. Laptop, model DELL Latitude E6400-v1 sau echivalent , cod CPV 30213100-6, 7 bucati,
2. Laptop Sony Vaio sau echivalent, cod CPV 30213100-6, 1 bucata,
3. Laptop rigidizat model Dell Latitude E6400 XFR sau echivalent, cod CPV 30213100-6, 1 bucata.Lotul 3 HDD-uri compus din:
1. HDD 500GB SATA, cod CPV 30233132-5, 10 bucati,
2. HDD 320GB, IDE, PV 30233132-5, 10 bucati,
3. HDD 320GB, SATA2, cod CPV 30233132-5, 43 bucati,
4. HDD 1T, cod CPV 30233132-5, 6 bucati,
5. HDD 500GB SATA2, cod CPV 30233132-5, 2 bucati,
6. HDD 500GB, ATA, cod CPV 30233132-5, 5 bucati,
7. HDD 250GB, cod CPV 30233132-5, 13 bucati.Lotul 4 Imprimanta compus din Imprimanta laser A3 alb/negru, 1200dpi, cod CPV 30232110-8, 1 bucata.Lotul 5 PDA si Reportofon compus din: 1. Kit PDA cu receptor GPS Bluetooth, cod CPV 30213500-0, 6 bucati,
2. Reportofon Korg MR-1 sau echivalent, cod CPV 30213500-0, 23 bucati.Lotul 6 Sistem embedded compus din:
1. Procesor Intel Core 2 Duo E4600 sau echivalent, cod CPV 30211500-6, 34 bucati,
2. Memorie DDR2, cod CPV 30236111-3, 33 bucati,
3. Placa baza Commel LV-676D sau echivalent, cod CPV 30237140-2, 34 bucati,
4. Sursa alimentare Sparkle Power SPI270LE sau echivalent, cod CPV 31156000-4, 34 bucati,
5. Ansamblu cooler Dynatron P37G sau echivalent, cod CPV 30237100-0, 34 bucati,
6. Disk on Module Delock 54129 sau echivalent, cod CPV 30236112-0, 33 bucati.Lotul 7 Kit PC compus din:
1. Processor Dual Core, cod CPV 30211500-6, 26 bucati,
2. Memorie DDR2, cod CPV 30236111-3, 52 bucati,
3. Placa de baza, Socket 775, cod CPV 30237140-2, 26 bucati,
4. Placa video 128MB, cod CPV 30237134-7, 26 bucati.Lotul 8 Platforma retea, compus din Platforma aplicatii reteatip TILERA TILEmpower (TLB-36400-9-RM1U-1X10-14X1-16-GC) sau echivalent, cod CPV 48821000-9, 1 bucata.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 959RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lotul 1-2.500 lei, lotul 2-800 lei, lotul 5-1.000 lei, lotul 6-1.000 lei, lotul 8-2.000 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul general consolidat al statului. Plata se face prin OP, in max. 10 zile bancare de la data semnarii PV de receptie cantitativa si calitativa/NRCD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;3. Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, 4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, 5. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale;2. Bilantul contabil la 30.06.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizare pentru livrarea produselor;2. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii;3 Declaratie privind asigurarea standardelor de protectie a mediului;4. Declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2010 18:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, prin accesarea documentelor depuse electronic in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau instanta judecatoreasca competenta
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021 332 12 40, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str. Dinu Vintila, nr. 10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.021 410 65 50 / 2205, Email: [email protected], Fax: 021 210 04 54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2010 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer