Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente tehnica de calcul


Anunt de participare (utilitati) numarul 144672/02.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Oinacaru, Tel. +40 212007454, Email: [email protected], Fax: +40 212007411, Adresa internet (URL): www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de livrare, dezinstalare a echipamentelor vechi, instalare, configurare si integrare a tuturor produselor - unitatile CNPR, conform Tabelului nr. 1 din Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente tehnica de calcul in conformitate cu cerintele minime specificate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
30232120-1-Imprimante matriciale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente tehnica de calcul constand in:
1. servere tip 1 cu monitor - 870 buc.;
2. Servere tip 2 cu monitor - 70 buc.;
3. Statii de lucru cu monitor - 3.400 buc.;
4. Imprimante matriceale format A3 - 210 buc.;
5. Imprimante matriceale format A4 - 2.000 buc.;
6. Sisteme notebook - 30 buc.;
7. Imprimante format A4 laser alb-negru - 60 buc.;
8. Imprimante format A4 laser color - 30 buc;
in conformitate cu cerintele minime specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 403, 864RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare=128.077, 28lei;In cazul constituirii garantiei de participare in euro, cursul de referinta leu/euro este cel comunicat de BNR pentru data publicarii anuntului de participare.Cuantumul ce se retine cf.art.278^1 din OUG 34/2006 = 8.200, 38 lei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform art. 86 alin.(1) din H.G.nr. 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in lei este RO23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta, iar contul in Euro este RO53INGB0001008148690710 deschis la ING BANK, Bd.Iancu de Hunedoara, nr.48, sect.1 Bucuresti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor(cf. art. 86, alin (6) din HG 925/2006), direct sau pe cale postala, la Registratura, parter din sediul C.N. POSTA ROMANA S.A. din Bucuresti, Bd-ul Dacia, nr. 140, sect.2, cod postal 020065. In cazul constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare acesta va fi prezentat in original.Nota: a.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare - Anexa nr.4. b.In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 17 din Formulare. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art.92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie a tuturor echipamentelor si serviciilor, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Formulare. Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 8 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2(lit. a), c) si d) din model).3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 9 din Formulare. In sensul prevederilor art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Ion Smeeianu - Director General;Alexandru Petrescu-Director Executiv Strategie si Dezvoltare;Gabriela Isabela Mantu-Director Economic si Dezvoltare;Gabriel Eugen Dumitru-Director Logistica;Marian Zamfir-Director Sucursala Telecomunicatii si IT;Alin Pupezescu-Sef Departament Mentenanta si Suport IT;Robert Lorentz-Sef Serviciu Achizitii;Cornelia Buscu-Sef Serviciu Bugete si Analiza Economica;Rosita Alexe-Sef Departament Juridic si Reglementari nationale, Comunitare si Internationale.
Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 11 din Formulare.
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste lipsa obligatiilor de plata fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ? conforma cu originalul?.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor localedin care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ? conforma cu originalul?.
7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 10 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. Pentru operator economic roman: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea echipamentelor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.
Documentul trebuie sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, prin care informatiile solicitate sa fie reale/actuale la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani a
ofertantului sa fie cel putin egala cu 12.807.728 lei.
Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR corespunzator anilor pentru care se face dovada indeplinirii acestei cerinte de calificare.
Modalitatea de indeplinire
Se prezinta: in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind cifra medie globala de afaceri realizata in ultimii 3 (trei) ani in conformitate cu formularul din Anexa nr. 12 din Formulare.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR corespunzator anilor pentru care se face dovada indeplinirii acestei cerinte de calificare, dupa cum urmeaza: anul 2010 - 1 euro = 4, 2099lei,
anul 2011 - 1euro=4, 2379lei, anul 2012 - 1euro=4, 4560lei.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire lacifra medie globala de afaceri realizata in ultimii 3 (trei) ani se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) dinO.U.G. nr. 34/2006.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele livrari deproduse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fostefectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.Ofertantul va face dovada derularii a unui contract/maxim 3 contracte in ultimii 3 ani, de furnizare de echipamente similare celor care fac obiectul achizitiei publice si a carui/a caror valoare cumulata este de cel putin 6.403.864 lei.
Modalitatea de indeplinire
Se prezinta: in original, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani in conformitate cu formularul din Anexa nr. 13 din Formulare, insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular.In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular, dupa cum urmeaza: anul 2010 - 1 euro = 4, 2099lei, anul 2011 - 1euro=4, 2379lei, anul 2012 - 1euro=4, 4560lei.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura CNPR nr. 14/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2013 12:00
Locul: Bd. Dacia, nr. 140, sector 2, Bucuresti, 020065
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire. Prezenta la sedinta de deschidere nu este obligatorie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Departajarea ofertelor cu pret egal: in cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile se claseaza pe locul I cu acelasi pret, ofertantilor respectivi li se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz, contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Reofertarea pretului se va repeta pana la stabilirea unei oferte castigatoare.2.Orice oferta valabila pentru o perioada de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia.In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.3.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA - Dep. Juridic si Reglemantari Nationale, Comunitare si Internationale
Adresa postala: Bd. Dacia, nr. 140, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020065, Romania, Tel. +40 212009258, Fax: +40 212009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2013 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer