Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente tehnica de calcul si software


Anunt de participare (utilitati) numarul 144199/07.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Levente Papai, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipamente tehnica de calcul si software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cluj-Napoca, B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 895, 188.73RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate trimestrial, in functie de necesitatile autoritatii contractante.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 421.635, 78.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamentele si programele ce urmeaza sa fie achizitionate se vor utiliza pentru desfasurarea activitatilor Companiei. Operatorul economic va fi responsabil pentru livrarea, instalarea, punerea in functiune si testarea echipamentelor la sediul achizitorului.Operatorul economic va asigura asistenta tehnica(service) si suport in perioada de garantie a produselor, motiv pentru care in cadrul acordului-cadru vor fi incluse si aceste servicii.
Acordul?cadru se va incheia cu operatori economici clasati pe primele 3 locuri, care au indeplinit criteriile de calificare si care au prezentat oferte admisibile. Daca numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat 3 autoritatea contractanta va incheia acordul-cadru cu acei operatori care au indeplinit criteriile de calificare si care au prezentat oferte admisibile.Atribuirea contractelor subsecvente se va face in urma reluarii competitiei intre semnatarii acordului-cadru, printr-o invitatie la reofertare. Invitatia de reofertare va contine: - informatii cu privire la cantitatile si elementele specifice care vor face obiectul contractului subsecvent ce urmeaza sa fie atribuit;
- informatii cu privire la elementele/conditiile care fac obiectul reluarii competitiei;
- criteriul de atribuire care urmeaza sa fie aplicat pentru stabilirea operatorului economic caruia ii va fi atribuit contractul subsecvent este pretul cel mai scazut;
- informatii cu privire la modul si data limita de depunere/transmitere a noii oferte;Procedura de reofertare se va desfasura ori de cate ori este necesara achizitia de echipamente si/sau software.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
48321000-4-Pachete software de proiectare asistata de calculator (CAD) (Rev.2)
51611000-8-Servicii de instalare de computere (Rev.2)
72600000-6-Servicii de asistenta si de consultanta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime stabilite de autoritatea contractanta sunt cele precizate in caietul de sarcini si reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante.Cantitatile minime si maxime care pot face obiectul unui singur contract subsecvent sunt precizate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 876, 515.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 17.500 lei. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta.Echivalenta in valuta a valorii exprimata in lei se va determina corespunzator cursului stabilit de BNR la data a publicarii anuntului de participare in SEAP. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 60 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR Cluj-Napoca;b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr.15. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii Formularul nr.3. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea acordului-cadru, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertelor. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita sub una din formele: a)Scrisoare de garantie de buna executie, (Formular nr. 19) b)deschiderea de catre ofertantul castigator a unui cont de garantii, la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care sa alimenteze 10% din pretul contractului subsecvent fara TVA.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Constituirea garantiei de buna executie este obligatorie doar pentru ofertantul castigator. Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului subsecvent.Garantia de buna executie constituita de ofertantii incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% fata de suma fixa solicitata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.4.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.5.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul nr.6.4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular nr. nr.7.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.6.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului.7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 - Formularul nr.8.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Nemtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Marius Opruta, Papai Levente.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator trebuie sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181( lit.a, c1 si d) si art. 69^1 din OUG34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratia privind situatia personala (Formularul nr.5 si Formularul nr.6a) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8). Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerintele pentru partea de contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele 3 locuri, pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Formularul nr. 9 -Informatii generale prin care va face dovada ca media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani este cel putin 800.000 lei.
Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.IMM-urile beneficieaza de reducere cu 50% din media cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani.
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerintei solicitate privind capacitatea economica si financiara.Ofertantul va prezenta Formularul nr.11 - Angajamentul privind sustinerea financiara, din partea tertului sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta:
-Formularul nr.9 - Informatii generale, completat, semnat si stampilat de ofertant.
- Formularul nr.11 - Angajament tert sustinere financiara.
Echivalenta in valuta a valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu anual leu/valuta comunicat de
BNR. pentru anul de referinta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a maxim 2 contracte similare
cu o valoare cumulata de minim 400.000 lei.
Ofertantul va prezenta Formularul nr.10 -Declaratia privind lista principalelor
livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Ofertantul va prezenta Formularul nr.16 - Acord de asociere.
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficieaza de sustinerea privind aceasta cerinta, din partea unei/unor terte persoane, atunci cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre un singur sustinator.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Formularul nr.12 - Angajamentul privind sustinerea tehnica, din partea tertului sustinator, Formularul nr.13 -Declaratie din partea tertului sustinator privind detinerea resurselor tehnice necesare indeplinirii contractului si disponibilizarea acestora, neconditionat, in functie de necesitatilecare vor aparea pe parcursul derularii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta:
- Formularul nr.10 - Declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani completata cu datele solicitate;
-certificate/documente in vederea demonstrarii
experientei similare.In cazul contractelor incheiate in valutapentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR, pentru anul de referinta.
- Formularul nr.12 - Angajamentul privind sustinerea tehnica.
- Formularul nr. 13 - Declaratie tert sustinator.
- Formularul nr.16 - Acordul de asociere.
Ofertantul va face dovada ca dispune de personal tehnic de specialitate pentru: -instalarea, punerea in functiune si testarea echipamentelor si programelor;
-instruirea personalului in privinta operarii echipamentelor si programelor.
Ofertantul va prezenta Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Formularul nr.14 insotita de diplome/certificate de competenta profesionala.
Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, atunci cerinta va fi indeplinita prin cumulare.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Formularul nr.14.
Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent pe domeniuldomeniile care fac obiectul acordului-cadru, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea certificatului/documentului, probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii(conform art. 193 din OUG 34/2006).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA.b)eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: Nu este cazul.c)informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si pozitia in clasament.d)Informatii relevante privind procesul LE: AC va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.AC are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite electronic simultan tuturor ofertantilor respectivi si va contine data si momentul de start al licitatiei electronice.e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze;Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata rundei: o zi.Calendarul de desfasurare va fi comunicat in invitatia de participare.f)informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitati concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la LE, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online in SEAP(www.e-licitatie.ro), in calitate de ofertanti si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-52-2013-LP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2013 11:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Dosarul cu acordul-cadru si contractul-subsecvent va contine acordul-cadru si contractul-subsecvent insusit de ofertant, cu precizarea fara amendamente/cu amendamente (caz in care vor formula amendamentele considerate necesare la acordul cadru sau/si contractul subsecvent). Daca exista amendamente, acestea se depun o data cu oferta, iar in procesul de evaluare devin incidente prevederile art. 36 alin. (2) din HG nr. 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^ din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Somes S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2013 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer