Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente tehnologice si functionale aferente obiectivului de investitii (autocompacoare 7 mc,motostivuitor,contanere si cosuri gunoi)


Anunt de participare numarul 100913/29.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sipote (Consiliul Local Sipote)
Adresa postala:  Sipote, Localitatea:  sipote, Cod postal:  707485, Romania, Punct(e) de contact:  Constantin Cotofanu, Tel. 0232238333, Email:  [email protected], Fax:  0232238320, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente tehnologice si functionale aferente obiectivului de investitii (autocompacoare 7 mc, motostivuitor, contanere si cosuri gunoi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Sipote, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente tehnologice si functionale aferente obiectivului de investitii
"Sistem ecologic de colectare selectiva si transport deseuri menajere ?comuna Sipote, judetul Iasi"
Lot 1-Autocompactoare 7 mc – 1 bucata
Cod CPV :34144512-0
Lot 2-Motostivuitor – 1 bucata
Cod CPV: 42418940-0
Lot 3 -Container 1100 litri – 400 bucati-Cosuri gunoi de exterior- 80 bucati
Cod CPV: 34928480-6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
42418940-0-Echipamente de manipulare a containerelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1-Autocompactoare 7 mc – 1 bucata
Cod CPV :34144512-0
Lot 2-Motostivuitor – 1 bucata
Cod CPV: 42418940-0
Lot 3 -Container 1100 litri – 400 bucati-Cosuri gunoi de exterior- 80 bucati
Cod CPV: 34928480-6
Valoarea estimata fara TVA: 869, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare Lot 1 – 6.500 lei, Lot 2 –670 lei, Lot 3 – 5.802 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contact finantat din fonduri FEADR si alte surse constuite conform legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata ?conformitate cu modelul - Formular 12 A din sectiunea formulare.
-Declaratie privind ne?adrarea ?situatia prevazuta la art.181 dinO.U.G.34/2006 completata ?conformitate cu modelul - Formular 12 B
-Cazier fiscal
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificatul de ?egistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
-Copie dupa Statutul sau Actul constitutiv al societatii ofertante
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007, 2008
-Lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) conform art9, litera d) din H.G. nr.925/2006 actulizata la data procedurii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ?heiati sau pe perioada de la ?iintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de: Lot 1 – 850.000 leiLot 2-85.000 leiLot 3-95.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani, conform modelului din sectiunea formulare -Formularul 12F
-Autoritatea contractanta impune ca furnizorul de echipamente autocompactoare 7 mc si motostivuitor sa aiba posibilitatea de a asigura service ?garantie si postgarantie prin service autorizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada faptului ca a livratpana in prezent cu procese verbale de receptie, produse similare ca natura si complexitate cu cea supusa licitatiei, ?valoare cumulata de : Lot 1 - 400.00 lei fara TVA.Lot 2-40.000 lei fara TVALot 3- 363.000 lei fara TVA(se vor prezenta: copii dupa contracte, recomandari ale beneficiarilor procese verbale de si proces verbal de punere ?functiune.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2812 din 17.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2010 11:00
Locul: Primaria comuneiSipote, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor, obsevator UCVAP, consultant managementul investitiilor, consultant pentru achizitii publice, expert tehnic cooptat, reprez.FEADR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 322 Renovarea , dezvoltarea satelor, ?unanatat?a serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale, Axa III- "Calitatea vietii ?zonele rurale si diversificarea economiei rurale
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire 2812 din 17.05.2010este atasata pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str Anastasie Panu 25, Localitatea:  iasi, Cod postal:  700321, Romania, Tel. 0232.260.600, Fax:  0232.217.808
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sipote
Adresa postala:  Comuna Sipote, judetul Iasi, Localitatea:  Sipote, Cod postal:  707465, Romania, Tel. 0232238333, Email:  [email protected], Fax:  0232238320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer