Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipamente ventilatie si climatizare


Anunt de participare numarul 20766/25.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UM 02384
Adresa postala: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Localitatea: Tunari, Cod postal: 077180, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS GLAVAN, Tel.021/351.65.40, Email: [email protected], Fax: 021/351.55.39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipamente ventilatie si climatizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea si montarea se va face la punctul de lucru din Str.Calea Plevnei, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea si montarea produselor se va face esalonat, pana la 31.08.2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231220-5 - Dispozitive de climatizare de perete (Rev.1)
27521600-9-Tuburi, conducte si accesorii de tevarie din aluminiu (Rev.1)
28511000-7-Echipament sanitar din metal (Rev.1)
29231252-8-Canale de ventilatie (Rev.1)
29232200-6-Ventilatoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Aparate monosplit=27buc;Vntilat=44buc;TubFlex=310ml;Clap.regl=26buc;GrileExt=49buc; Anemostat=16buc;IzolTub=90mp;Teava=362ml;IzolCond=118ml;DispSust=3850kg.
Valoarea estimata fara TVA: 170.01RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii particpare: 1.700, 09 RON; Garantia de buna execu: 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Autofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea simpla
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CerintaMin: -vor fi exclusi ofert care se reg in sit de la art. 180 181 din O.U.G. 34/2006.
DocSolicit: -form Adecl priv eligibi;
-formBdecl priv neincadr in sit prev la art. 181;
-certif de atest fisc pTR pers jurid si certif fisc ptr plata taxe si impozit locale.
CerintaMin: -vor fi excl ofert care nu prezCertif constata elib de O RC de pe langa Trib Terit din care sa rez ob de activ
DocSolicit: -certif unic de inreg emis de O R C de pe langa Trib Terit;
-certif constat emis de O R C de pe langa Trib Terit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: -cifra de afaceri pe anii 2003, 2004 si 2005 = 105.924, 74 euro
Se vor prezenta:
-declaratie pe propria raspundere, din care sa rezulte cifra de afaceri;
-fisa de informatii generale formularul B2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CerintMinima: -Un contract de furniz echipam de ventil si climatiz in anii 2004, 2005 si 2006, in valoare de minim 52.962, 37 euro.
DocSolic: -se va prezenta formC 1-Lista cu principalele livrari de produse similare (echipamente de ventilatie si climatizare) in ultimii 3 ani.Cerinta minima: CertifISO 9001;DocSolicit: -se va prez certificISO 9001 pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
120
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P.in contul autoritatii contractante, cu stampila bancii sau in numerar depus la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din patea autorit contractante: -Comisia de evaluare; Din partea ofertantilor: -reprez acestora cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PROPRIU
Adresa postala: Soseaua de centura 44, Localitatea: Tunari, Cod postal: 077180, Romania, Tel.021/351 65 40, Fax: 021/351 55 39
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer