Licitatie Publica - ?Echipare ambulatoriu integrat al Spitalului orasenesc Siret? proiect finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3
Anunt de participare numarul 114867/01.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Siret
Adresa postala: Str. 28 Noiembrie Nr.1, Siret, Localitatea: Siret, Cod postal: 725500, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Popoiu, Tel. 0230 280901, Email: [email protected], Fax: 0230 280624, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Echipare ambulatoriu integrat al Spitalului orasenesc Siret? proiect finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul orasenesc Siret, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente medicale destinate ambulatoriului de boli interne si echipamente medicale pentru ambulatoriul balneofizioterapie din cadrul Spitalului Orasenesc Siret, judetul Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie echipamente medicale conform caietului de sarcini si a fiselor tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 177, 590RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 23.550 lei. Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valaorea contractului (exclusiv TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene, Bugetul de stat si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de M.E.F.?A.N.A.F.(in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertei); Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertei), Cazierul fiscal (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertei). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertei); Certificat de participare la, licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006. Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Rezultatele exercitiilor financiare pentru ultimii doi ani incheiati (bilanturi contabile la 31.12.2009 si 31.12.2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani incheiati (2009, 2008 si 2007) trebuie sa fie mai mare decat pragul de 2 000 000 lei; Realizarea de profit operational la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani; Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contractarea si finalizarea in ultimii 3 ani a maxim 2 contracte care au avut ca obiect furnizarea de aparatura medicala similara cu cea ofertata, a caror valoare insumata sa fie de minim 1 000 000 lei fara T.V.A.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in baza Ordinului ministrului sanatatii nr.1636/2004 pentru activitati de import, comercializare si depozitare in domeniul dispozitivelor medicale de tipul celor ofertate ? copie legalizata; Aviz de functionare pentru activitatea de service, verificare, punere in functiune, emis de catre Ministerul Sanatatii, insotit de raportul favorabil intocmit de OTDM ? copie legalizata; Autorizatia de Livrare de la producator - copie legalizata; Certificare ISO 9001:2008 sau echivalent; certificare SR EN ISO 14001 sau echivalent; certificare OHSAS 18001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1; Durata runda: o zi (24 de ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
736/28.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2011 11:00
Locul: Primaria comunei Siret, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor si comisia de evaluare a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.1 ? ?Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Siret
Adresa postala: Str. 28 Noiembrie nr. 1, Localitatea: Siret, Cod postal: 725500, Romania, Tel. 0230-280901, Email: [email protected], Fax: 0330-101011
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 13:38