Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipare camere instruire personal la centralele hidroelectrice Sugag, Galceag si Sasciori - jud. Alba


Anunt de participare (utilitati) numarul 60663/06.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str.Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Sebes, Tel.0258/806400, In atentia: Preja Daniela, Email: [email protected], Fax: 0258/732647
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Echipare camere instruire personal la centralele hidroelectrice Sugag, Galceag si Sasciori - jud. Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centralele hidroelectrice Sugag, Galceag si Sasciori
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Cabinet - Tabla interactiva cu retroproiectie - 3 buc.;
2. Statie de lucru PC - 3 buc.;
3. Cabluri - 16 buc.;
4. Sistem Home Cinema - 3 buc.;
5. Radiator pentru incalzire cu ulei mobil - 3 buc.;
6. Instalatie de aer conditionat - 3 buc.;
7. Scaune tip "conferinta" - 42 buc.;
8. Scaun managerial - 3 buc.;
9. Dulap cu 2 usi - 3 buc.;
10.Comode - 6 buc.;
11.Cuier aplicat pe perete - 3 buc.;
12.Masa trapezoidala - 3 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32322000-6 - Echipament multimedia (Rev.1)
36121200-7-Mobilier de birou din lemn (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini nr.5712/20.06.2008
Valoarea estimata fara TVA: 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 4000 lei; Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat constatator si Certificat de inregistrare emise de ORC; Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de ANAF.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Scrisoare de bonitate din partea bancii privind asigurarea riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - prezentarea a minim 3 livrari similare de produse, insotite de recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor;Experienta similara in domeniul obiectului contractului;
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Declaratie referitoare la asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate, precum si cel implicat in indeplinirea contractului;
Autorizare pentru livrarea produselor;
Documente care sa ateste ca ofertantul este reprezentant al producatorilor sau distribuitor al acestora in Romania pentru echipamentele respective;
Declaratie de conformitate a produselor;
Certificat de calitate a produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria SH Sebes, sau prin virament cu OP in contul nr. RO21RNCB0011021272730001 - deschis la BCR Sebes.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Sebes - str. Alunului, nr.9, Sebes, jud. Alba.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, insotita de copia actului de identitate al imputernicitului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu, nr.1, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810293, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios din cadrul SH Sebes
Adresa postala: str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/806406, Fax: 0258/732647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer