Licitatie Publica - Echipare tehnico - edilitara blocuri ANL nr. 6-11 str. Predeal, municipiul Medias
Anunt de participare numarul 94521/22.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Medias
Adresa postala: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Iolanda Florescu, Tel.0269/803827, Email: [email protected], Fax: 0269/841198, Adresa internet (URL): www.primariamedias.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipare tehnico - edilitara blocuri ANL nr. 6-11 str. Predeal, municipiul Medias
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Predeal, municipiul Medias, jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta achizitia publica de lucrari in vederea realizarii echiparii tehnico edilitare a blocurilor ANL nr. 6 a 11 de pe str. Predeal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului il reprezinta achizitia publica de lucrari in vederea realizarii echiparii tehnico edilitare a blocurilor ANL nr. 6 a 11 de pe str. Predeal.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 392, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 60000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare si/sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- Declaratie de eligibilitate- cerinta minima2.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 - cerinta minima3.- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerinta obligatorie: - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, valabil la data depunerii ofertelor;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, valabil la data depunerii ofertelor;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 6.000.000 lei.
2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani (Formularul C3)-cerinta obligatorie
Se vor prezenta in copie: maxim 3 (trei) contracte de lucrari similare a caror valoare insumata sa fie de minim 3.000.000 lei; procesele verbale de receptie aferente contractelor prezentate si in original recomandarile din partea beneficiarului lucrarilor respective.
2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formularul F)- CV pentru personalul de conducere si cel implicat in derularea proiectului;
-RTE atestat pentru lucrari de constructii rutiere, drumuri si constructii edilitare-cerinta obligatorie3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari4. Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora (Formularul D)
5. Informatii privind asocierea-Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna fara sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
6. Programul calitatii7. Standarde de asigurarea calitatii -ISO 9001/2000 sau certificare echivalenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa evaluarea ofertelor va avea loc o etapa finala de licitatie electronica prin intermediul SEAP;La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 13:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Medias
Adresa postala: str. Unirii nr.10, Localitatea: Medias, Cod postal: 551025, Romania, Tel.0269845048, Fax: 0269846707
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Medias
Adresa postala: P-ta C. Coposu nr.3, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel.0269803840, Email: [email protected], Fax: 0269803841, Adresa internet (URL): www.primariamedias.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2010 11:41