Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Echipare tehnico-edilitara, acces carosabil si pietonal pentru parcelele Gradina Poporului Vest din municipiul Zalau


Anunt de participare numarul 49839/16.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Camera 4, Registratura, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing.Sabou Gligore-sef serviciu investitii, achizitii publice, Tel.0260/610550/149, In atentia: ing.Galea Anita, Email: [email protected], Fax: 0260/661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Zalau, Serviciul investitii-achizitii publice
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr.3, camera 24, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing.Sabou Gligore-sef serviciu investitii-achizitii publice, Tel.0260-610550/153/116, In atentia: ing.Galea Anita, Email: [email protected], Fax: 0260-661869
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Zalau, Serviciul investitii-achizitii publice
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr.3, camera 24, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing.Sabou Gligore-sef serviciu investitii achizitii publice, Tel.0260-610550/153/116, In atentia: ing.Galea Anita, Email: [email protected], Fax: 0260-661869
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice ale autoritatilor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Echipare tehnico-edilitara, acces carosabil si pietonal pentru parceleleGradina Poporului Vest din municipiul Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Zalau, Gradina Poporului Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare acces carosabil si pietonal, alimentare cu apa, canalizare menajera si pluviala in Gradina Poporului Vest, municipiul Zalau, conform proiectului tehnic, a listelor de cantitati de lucari si a caietelor de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232130-2-Canalizare de ape pluviale (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45316000-5-Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amenajare acces carosabil si pietonal, alimentare cu apa, canalizare menajera si pluviala in Gradina Poporului Vest, municipiul Zalau, conform proiectului tehnic, a listelor de cantitati de lucari si a caietelor de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 955, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare: 89.000 lei, achitata prin: numerar, ordin de plata sau scrisoare de garantie banacara.2. Garantia de buna exeutie: 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 sau un document echivalent, pentru persoane juridice straine,
2. Prezentarea cazierului judiciar: Pentru persoane juridice romane: cazierul judiciar al reprezentantului legal al ofertantului.Pentru persoane juridice straine: cazierul judiciar al societatii sau alte documente echivalente.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 sau un document echivalent, pentru persoane juridice straine.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale pentru persoane juridice romane sau documente echivalente pentru persoane juridice straine.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
6.Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente.
Modul de prezentare al acestor documente este specificat in Fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 5.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari in domeniul lucrarilor tehnico-edilitare executate in ultimii 5 ani.
2. Lista cuprinzand utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice.
3.Lista privind efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere, inf.privind studiile, pregatirea prof.si calificarea pers.de conducere precum si a pers. responsabile pentru executia lucrarilorsi inf. referitoare la pers.responsabil pentru asig.calitatii, inclusiv CV-uri.
4. Responsabil tehnic cu executia, atestat MLPTL-ISC.
5. Lista cuprinzand asociatii/subcontractantii, insotita de acordurile de asociere/subcontractare.
6.Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN 9001:2001(ISO 9001:2000) sau echivalent.Modul de prezentare al acestor documente este specificat in Fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cel putin un contract de lucrari similare, cu o valoare de cel putin 500.000 lei, insotit de Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor cu valoarea receptionata sau 3 contracte de lucrari similare cu o valoare totala de cel putin 1.000.000 lei, insotite de Procese verbale de receptie la terminarea lucarilor cu valoarea receptionata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.05.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2008 12:00
Locul: Primaria municipiului Zalau, Piata Iuliu Maniu nr.3, Sala "Avram Iancu"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Zalau, Serviciul juridic
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr.3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.0260-610550, Email: [email protected], Fax: 0260-661869, Adresa internet (URL): www.zalau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2008 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer