Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Eclise lignofoliu tip 49


Anunt de participare (utilitati) numarul 139899/23.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Eclise lignofoliu tip 49
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Suc?CREIR CF? BV, Sect L1 BV, DEU, str.TimisTriaj, nr.4, BV.Pt contr subsec 1 livrare cf grafic livr-anexa la model contr subsec, iar urmat contr subsec dupa necesit benefic si fonduri disponib.
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 420.8 si 76, 262.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: durata primului contr subsec(cel mai mic contract subsecvent)este de 2 luni cu o val maxima de 25420, 80 lei fara TVA pt 400 buc, iar urmatoarele contr subsec se vor incheiain functie de necesitatile beneficiarului si de fondurile disponibile.Valoarea celui mai mare contr subsec este de 50841, 60 lei fara TVA pentru 800 buc eclise lignofoliu tip 49
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele care fac obiectul achizitiei, respectiv eclise de lignofoliu tip 49, sunt necesare pentru realizarea protectiei electrice a circuitelor de cale, respectiv a functionarii acestora fara a perturba regularitatea circulatiei trenurilor, descrierea detaliata a acestora fiind prezentata incaietul de sarciniatasat separat in SEAP intr-unfisier distinct ?Caiet de sarcini.pdf?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946121-4 - Eclise de imbinare si placi de baza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cant minim estimata a acordului cadru este de 400 buc eclise lignofoliu tip 49, iar cea maxima de 1200 buc eclise lignofoliu tip 49
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 420.8 si 76, 262.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP prin virament bancar sau instrument de garantare bancara emis in cond legii de o soc bancara ori soc de asigurari, in cuantum de 1525, 25 lei si pt cel putin 90 zile de la data lim depunere oferte.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.GP trebuie sa fie irevocabila si se poate constit prin: virament bancar in cont AC(CNCF « CFR» SA-Suc «CREIR" CF BV CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 Bancpost BV sau prin instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori soc de asig, in original, sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.IMM- 50%.AC are dreptul de a retine GP in cond art.87, alin.(1) HG 925/2006.Cand ofertantul depune o contestatie la proced de atrib la CNSC, iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, AC va retine contestatorului din GP, cfart.278^1OUG nr.34/2006, suma de 762, 62 lei.GP se va returna de catre AC cf art.88 din HG 925/2006 corelat cu art.278^1 din OUG nr.34/2006. GBE 5% din pretul contrsubsecvent, fara TVA.IMM 50% .GBE se constit printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau soc de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat, sau neconditionat.GBE se va const in per de valaba ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract subsecvent.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, cf art.91 HG nr.925/2006.AC va elibera/restitui GBE cf art.92 alin(1) din HG.nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse (fonduri proprii)- poz.2.A.1.5.4din P.A.A.P. pe anul 2012 al CNCF ?CFR? SAnr.9/3/732/2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator ? pentru tertul sustinator doar pentru neincadrarea in art.181, lit.a), lit.c1) si lit.d) );
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi depuse dupa caz, de catre fiecare ofertant/asociat.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor OrdinuluiANRMAP314/ 2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - (ofertant, asociat).
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant)
6)Acord de asociere, daca este cazul - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul prezenteiproceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc. ?CREIR CF? Brasovurmatorii: Oprescu Laurian, Nasulea Mariana, Boaca Gheorghe, Popescu Codrin, Popa Dumitru, Zetu Tatiana, Mita Adriana, Ilas Florin, Grigercsik Stefan, Chirvasa Mihaela, Dospiunescu Daniela, Neagota Corina.
NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si livrarea unor produsesimilare cu cele supuse achizitiei- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar livrarea unor produse de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.- In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie -Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
3)- Autorizari- Prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar si Certificatului de Omologare Tehnicaeliberate de AFER cf. OMT nr.290/2000 ( valabile la data depunerii ofertelor) pentru produsele supuse achizitiei.
Se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Certificatul de Omologare Tehnica pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;
In situatia in care ofertantii presteazaservicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru care depun oferte, acestia pot ca sa nu detina Autorizatia de Furnizor Feroviar, dacafac dovada ca detin un Agrement Tehnic Feroviar eliberat de AFER pentru fiecare produs furnizat, insotit de Certificatul de Omologare Tehnica de la producator pentru fiecare produs furnizat.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
4)Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar, Agrementului Tehnic Feroviar sau Certificatului de Omologare Tehnica- Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar, a Agrementului Tehnic Feroviar sau Certificatului de Omologare pe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia de Furnizor Feroviar / Agrementul Tehnic Feroviar , Certificatul de Omologare Tehnicasi angajamentul de prelungire a valabilitatii acestoraAngajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.Nota: pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la cap.III.2) ?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.
Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cand ofertantul isi demonstr sit ec si financ invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz ofertantului resursele financ invocate.Pers ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atrib cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formularul 12A, Formularul 12B si Formularul 12C bis din « Modele de formulare »
Fisa de informatii generaleOfertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), care sa garanteze posibilit de a sustine financiar furnizarea produselor.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv, astfel: An 2009:1 euro=4, 2373 lei;An 2010:1 euro=4, 2099 lei;An 2011:1 euro=4, 2379 lei;
bilantul contabil pe anul2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiLista mai sus mentionatava fi insotita de copii ale unuia sau cel mult 3 documente / contracte/ procese verbale de receptieprin care sa se confirme livrarea unor produse similare cu cele supuse achizitiei, pentru acestea atasandu-se si recomandari din partea beneficiarilor, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular B5 din « Modele de formulare » )
certificatele/documentele (recomandarile) beneficiarilor contractelor care sustin experienta similara, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cand ofertantul isi demonstr capacit teh invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispoz ofertantului resursele tehnice invocate.Pers care asigura sustinerea teh nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atrib, cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pentru care va prezenta Formular 12A, Formularul 12B si Formular 12C bis din « Modele de formulare»
Certif de conformit a implementarii sistem calitatii cf ISO 9001 :2008.Ofertantul va prezenta Certif de conformitate a implementarii sistem calitatii cf ISO 9001:2008, eliberat de catre organisme acreditate, pt activ specifica obiectului contractului.Ofertantul poate prezenta si certif echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE care atesta implementarea acestui sistem.Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cand ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in vederea obtinerii produselor ce se vor achizitiona.In cazul unei asocieri, formularul va fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 11:00
Locul: Suc."CREIR CF" Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerinicti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- op economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta AC de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.-deoarececriteriul aplicat pentru atribuirea acordului cadru este ?pretul cel mai scazut?, motiv pt care daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul PF acelasi pret, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua PF in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua PF are pretul cel mai scazut.- CS, modelul de acord cadru si de contr subsecsiformularele aferente prezentei fise de date sunt atasate separat in SEAP in fisiere distincte.- in PAAP nr9/3/2397/2012 al CNCF ?CFR? SA pt 2012 pt poz.12.A.2.5.14.1 (?Eclisa izolanta din lignofoliu tip 49?) proced de atrib propusa spre aplicare este ?cf. OUG 34/2006?.Cf preved art.12, alin.(2) din Dispozitia nr.22/ 14.03.2008 a DirectorGeneral CNCF ?CFR? SA, la alegerea proced de atrib stabilite in PAAP pt achizitionarea produselor si serviciilor destinate activ relevante se are in vedere val cumulata a produselor si serviciilor incadrate in acelasi cod CPV nec pe parcursul unui an la Suc.?CREIR CF? 1-8 si pt Centralul CFR.Tinand cont de tipul proced de achiz specificat in PAAP nr.9/3/2397/ 2012al CNCF ?CFR? SA la poz 12.A.2.5.14.1, de preved din ?Manualul operational pt atrib contractelor de achizitie publica? vol. I ? Sect 6.5, pag.143 si art.12, alin.(2) Dispoz nr.22/2008 a DirectorGeneral CNCF ?CFR? SA, precum si de NOTIF ANRMAP nr.59/22.02.2011 si Ord ANRMAP nr.553/2011, AC a ales pt atrib acordului cadru?Eclise lignofoliu tip 49?proced ?Licitatie deschisa?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf.art.256, alin.(1) si 256^2OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei « CREIR CF »Brasov
Adresa postala: str.Politehnicii, nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer