Licitatie Publica - Eclise metalice tip 49, 60 si 65
Anunt de participare (utilitati) numarul 102534/21.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia: Fieraru Doinita, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Eclise metalice tip 49, 60 si 65
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform graficului de livrare nr.12/1/265/27.04.2010
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Eclise metalicetip 49, 60 si 65
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946121-4 - Eclise de imbinare si placi de baza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Eclise metalice tip 49, cantitate 61 tone
Eclise metalice tip 60, cantitate 60 toneEclise metalice tip 65, cantitate 140 tonecantitatea totala a celor trei tipuri de eclise metalice este de 261 tone.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 226, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 6000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat aprobat prin HG 306/31.03.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B ? in original);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular B6 ? in original);
- Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului, in copie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (Formular G ? in original);
-Ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri in valoare de 500000 lei- Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
- Angajament, in original (daca este cazul), in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista furnizari de produse in ultimii 3 ani, in original (Formular E ? in original);
-Contractul/contracte ca experienta similara( in copie ) si recomandarile ( in original ); -
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract sau mai multe contracte de furnizare de produse licitate, din care sa rezulte ca a livrat o cantitate insumata egala sau mai mare de 50 tone.
Pentru contractul/contracte depus ca si experienta similara se vor prezenta recomandare/recomandari din partea beneficiarilor contractelor respective sau documentele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale, din partea beneficiarilor pentru contractele respective.Recomandarile trebuie sa fie depuse in original sau copie legalizata si traduse in limba romana (unde este cazul). Din recomandari trebuie sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in totalitate atributiile contractuale.
utorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Agrementul Tehnic AFER, Omologarea AFER (sau ehivalentele), in copie;
- Autorizarea de comercializare de la producator (unde e cazul) in original sau copie legalizata;
- Certificat ISO 9001:200/2008
- Asocierea (daca este cazul), in original;
- Angajament (daca este cazul), in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
nr.runde 2, durata intervalului intre runde este de 1 zi. Daca la prima runda nu se introduc preturi noi, licitatia se va finaliza.In SEAP se va introduce valoarea in lei fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/1201/17.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 11:00
Locul: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, acces pe la poarta A etaj 7 cam.50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor in baza imputernicirii in original +copia BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul independentei nr.5 sector5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3195180, Fax: 021/3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
temenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante consuderat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF, ,CFR" - SADirectiaAsistenta Juridica
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021/3151117, Fax: 021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 09:38