Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECO LOGIC INEU - proiect pentru reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa Ineu - Sud


Anunt de participare numarul 79187/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL INEU
Adresa postala: Ineu, str.Republicii nr.5, jud.Arad, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MEHELEAN, Tel.0040/257511550, Email: [email protected], Fax: 0040/257511041, Adresa internet (URL): www.ineu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECO LOGIC INEU - proiect pentru reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa Ineu - Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Ineu, Jud. Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in proiectarea tehnica si executia de lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, lucrari de constructii de statii de pompare si lucrari de reabilitare a rezervoarelor de apa potabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Specificatii tehnice (proiectare, specificatii tehnice) - 1 bucata
Reabilitare captare - 1 bucata
Reabilitare uzina de apa - 1 bucata
Reabilitare rezervor apa 200mc - 1 bucata
Reabilitare retea apa in cartierul rezidential sud - oras Ineu - 1 bucata
Reabilitare captare - echipamente + montaj - 1 bucata
Reabilitare uzina de apa - echipamente + montaj - 1 bucata
Organizare de santier - 1 bucata
Probe tehnologice - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 893, 536EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 55.000RON.Constituire: OP vizat/scrisoare de garantie bancara.F11AGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Constituire: OP vizat/retineri succesive.F19.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul local si Programul "PHARE CES 2006", Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul are dreptul de a se asocia.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1. Completare formular 12A (Declaratie privind eligibilitatea);
2. Certificat constatator privind achitarea obligatiilor eligibile catre bugetul general consolidat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice / ANAF, in original sau copie legalizata, fara datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;
3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, in original sau copie legalizata, fara datorii, eliberat de organul competent in raza caruia isi desfasoara activitatea.
4. Completare formular 12B (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006)
5. Completare formular 12C (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) se vor bifa optiunile corespunzatoare.
6. Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate autorizat al ofertantului corespunde obiectului prezentei proceduri (pentru proiectant, domeniul de activitate autorizat trebuie sa fie in proiectare);
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana si legalizate, in cazul persoanelor juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
- Bilantul contabil pe anul 2008, inregistrat la organele competente, din care sa rezulte ca ofertantul are profit;
- Declaratie privind privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: In vederea calificarii, cifra medie de minim 2.200.000 EUR - formularul I.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1.Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani - formular 12F;
2.Lista principalelor servicii de proiectare efectuate in ultimii 3 ani - formular 12F;
3.Declaratiepe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari (formular 12H).
4.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular 12I);
5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si procentul din contract subcontractat (formular 12G).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime obligatorii: 1.O lucrare similara, finalizata, in valoare de min. 600.000 EUR, insotita de: - copie a contractului;
- copie a procesului verbal la terminarea lucrarii;
- recomandare din partea beneficiarului, vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii.2.Un contract de prestari servicii de proiectare, finalizat, in valoare de min. 50.000 EUR, insotit de: - copie a contractului;
- copie a procesului verbal la incheierea prestarii de servicii;
- recomandare din partea beneficiarului.3.Responsabilul de proiect - angajat permanent al ofertantului (se va prezenta copia cartii de munca a acestuia) si sa aiba o experienta in domeniul prezentei proceduri de minim 5 ani (se va prezenta CV-ul acestuia). Se vor prezenta copii ale diplomelor de absolvire a studiilor, din care sa reiasa calificarea acestuia;4.Responsabilul tehnic cu executia - angajat permanent al ofertantului (se va prezenta copia cartii de munca a acestuia). Se vor prezenta urmatoarele: - CV-ul acestuia;
- certificat de atestare tehnico-profesionala;
- legitimatie in domeniul prezentei proceduri, valabila la data deschiderii ofertelor.5.Responsabilul cu controlul tehnic de calitate - angajat permanent al ofertantului (se va prezenta copia cartii de munca a acestuia). Se vor prezenta urmatoarele: - CV-ul acestuia;
- autorizatie pentru activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, in domeniul prezentei proceduri, valabila la data deschiderii ofertelor.6.Pentru responsabilul cu proiectul tehnic si al detaliilor de executie se vor prezenta urmatoarele: - CV-ul acestuia;
- certificat emis de Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile pentru elaborarea documentatiilor in vederea obtinerii avizului / autorizatiei de gospodarire a apelor sau echivalent;Declaratie de conformitate pentru utilajele care urmeaza a fi instalate in cadrul proiectului, din care sa rezulte ca acestea indeplinesc standardele europene si standardele europene de protectie a mediului.7.Certificat ISO 9001 sau echivalent pt. executant si proiectant8.Certificat ISO 14001 sau echivalent pt. executant9.Certificat ISO18001 sau echivalent pt. executant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata prognozata pentru elaborarea documentatiilor tehnico-economice in raport cu durata totala de executie
8%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarii
9%
Descriere:
4.
Perioada de garantie acordata lucrarii (min. 24 luni)
13%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 11:00
Locul: Consiliul Local Ineu, Str. Republicii nr. 5, 315300 Ineu, Jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza cartii de identitate si a unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul "PHARE CES 2006" Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in cel mult 5 zile calendaristice de la data constatarii unui act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Ineu
Adresa postala: Str. Republicii nr. 5, Localitatea: Ineu, Cod postal: 315300, Romania, Tel.0040/257.511041, Email: [email protected], Fax: 0040/257.511041
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer