Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ECOLOGIZAREA SI DEZVOLTAREA POTENTIALULUI TURISTIC DE RECREERE SI AGREMENT AL PARCURILOR CISMIGIU, HERASTRAU, CAROL SI TINERETULUI DIN BUCURESTI


Anunt de participare numarul 62468/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Blv. Libertatii Nr. 12, Et. 4, Camera 409a, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Neculaescu, Tel.+40372 111 373, In atentia: Laurentiu Neculaescu, Email: [email protected], Fax: +40372 111 354, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro; www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ECOLOGIZAREA SI DEZVOLTAREA POTENTIALULUI TURISTIC DE RECREERE SI AGREMENT AL PARCURILOR CISMIGIU, HERASTRAU, CAROL SI TINERETULUI DIN BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul presupune executarea urmatoarelor lucrari:
- ecologizarea si reabilitarea parcurilor Cismigiu, Herastrau, Carol si Tineretului, dupa cum urmeaza: - Parcul Cismigiu: reamenajarea peisagisticii si arhitecturii parcului cismigiu, reabilitarea si modernizarea iluminatului ambiental si de siguranta, reabilitarea drumurilor si aleilor interioare, reabilitarea sistemului de siguranta, restaurarea monumentelor existente- Parcul Herastrau: reamenajarea peisagisticii si arhitecturii parcului herastrau, reabilitarea si modernizarea iluminatului ambiental si de siguranta, reabilitarea aleilor interioare, reabilitarea sistemului de siguranta, restaurarea monumentelor existente.- Parcul Carol: lucrari de arhitectura (punct de prezentare, grupuri sanitare, debarcader+ amenajarea zonei adiacente, amenajare rotonde acces nord, amenajare zona adiacenta ax principal, amenajare insula, amenajare rotonda fantana, amenajare rotonda, amenajare zona sud, amenajare locuri de joaca, amenajare tarcuri caini, imprejmuire parc, amenajare punere in valoare arbore monumental;
- Parcul Tineretului: reamenajarea peisagisticii si arhitecturii parcului tineretului, reabilitarea si modernizarea iluminatului ambiental si de siguranta, reabilitarea aleilor interioare, reabilitarea sistemului de siguranta, restaurarea monumentelor existente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 000, 000 si 15, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pt participare se va constitui sub forma Scrisorii de garantie bancara(SGB) pt suma 140.000 EUR. AC isi rezerva dreptul de a respinge SGB in urma verificarilor effectuate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lucrarea este finantata din fonduri comunitare prin Programul de Coeziune Economica si Sociala PHARE 2006, cu contributia Fondului National si a Bugetului Local, in % din Fisa de Date a Achizitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantii se pot asocia in conditiile prevazute in Fisa de Date a Achizitiei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de autoritatea contractanta. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la Art 180 si Art 181 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)
Acces la o linie de credit dedicata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 14.000.000 EURMinim 2.300.000 EUR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 5 ani a unuia sau a doua contracte de lucrari de natura si complexitate similara, cu o valoare cumulata a contractelor de minim valoarea estimata. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ. Ofertantul va prezenta pentru contractele propuse ca experienta similara copii dupa procesele verbale de receptie (preliminara sau finala), si documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate si principalele tipuri de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoare cumulata a contractelor de minim valoarea estimata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Erata a fost publicata cu numarul 4254/27.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S36-049464din21.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul: RO49ABNA4100251100001850, cod SWIFT ABNAROBU, in numele MDLPL.Doc.Atribuire se ridica dupa trans. fax a OP, + cererea documentatiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 14:00
Locul: Blv. Libertatii Nr. 12, Et. 5, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire si copie dupa un act de identitate al persoanei imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006 pentru Romania, conform Memorandumului de Finantare Phare 2006 semnat la 14 decembrie 2006Program numarul RO 2006/018-147, masura 04.01
VI.3) Alte informatii
Se recomanda ofertantilor sa inspecteze locatia proiectului si imprejurimile pentru a evalua, pe propria raspundere, cheltuliala si risc, datele necesare pentru a pregati oferta. Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se va face individual in perioada 15/09/2008 19/09/2008. Ofertantii vor anunta in scris Autoritatea Contractanta si vor contacta Beneficiarul Local cu privire la aceasta vizita.Solicitarile de clarificari se vor inainta prin fax sau posta la Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor, B-dul Libertatii 12, Et. 4, Camera 409a, Sector 5, Bucuresti, fax +40 372 111 354, cu pana la 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, ora 16:00 ora locala.Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari va fi de pana la 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Toate clarificarile transmise vor fi semnate si anexate la oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +4021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica din cadrul Ministerului Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Strada Apolodor, nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+40372 111 669, Email: [email protected], Fax: +40372 111 649, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2008 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer