Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ecologizarea statiunii turistice Lacu Rosu si dezvoltarea infrastructurii pentru turism Etapa II. Domeniu schiabil cu instalatiile aferente (Instalatie de transport pe cablu, Instalatii si utilaje de intratinere partii de schi)


Anunt de participare numarul 68750/14.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: Piata Libertatii nr 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel.0266364494, In atentia: Laszlo Pal, Email: [email protected], Fax: 0266364753, Adresa internet (URL): www.gyergyoph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ecologizarea statiunii turistice Lacu Rosu si dezvoltarea infrastructurii pentru turism Etapa II. Domeniu schiabil cu instalatiile aferente (Instalatie de transport pe cablu, Instalatii si utilaje de intratinere partii de schi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Gheorgheni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul implica achizitia unui proiect fazele: SF+PT+PAC+DDE+CS. Obiectul acestui contract consta in obtinerea unui proiect in urma careia se v-a initia lucrarile ce vor finaliza printrun domeniu schiabil in statiunea turistica Lacu Rosu, mun. Gheorgheni, jud. Harghita. Acest domeniu schiabil consta minimal dintro partie de schi, o instalatie de transport pe cablu de cca 2000 ml (telegondola sau similare) si minim una de 400 ml (teleschi). Totodata se v-a lua in vedere si instalatii si utilaje de intretinut partii de schi. Variante se refera la amenajarea partiei dotarea cu instalatii daca nu a fost explicitat in tema de proiect sau caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare in domeniul de transport pe cablu de persoane.
Proiectare de partii de schii cu instalatii si utilaje aferente.
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 4000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciului se v-a face conform HG nr.1424/2007.Plata se v-a face in urma decontarii la MDLPL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul grupurilor care se vor prezenta se v-a cere acordul in cazul subcontractantilor sau acordul de asociere in cazul asocierii, in original cu mentionarea partilor aferente fiecaruia.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat constatator emis de ORC sau echivalente,
-Atestare din punct de vedere profesional sau achivalente,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani,
-Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Principalele servicii in ultimii 3 ani,
-Declaratia privind utilajele din dotare,
-Declaratia privind personalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Existenta experientei similare: 1)proiecte minimum doua proiecte aprobate de beneficiar sau2)Existenta a cel putin unui proiect finalizat prin lucrare functionala.-Existenta de personal cu experienta in domeniu care acopera intreg spectrul necesar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Calendarul de finantare a proiectului nu permite reluarea printro procedura normala periclitind incadrarea in timp propunem urgentarea procedurii conform OUG 34/2006 art.113 alin (2).
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Nu se face o preselectie a candidatilor pentru participarea la a doua etapa a procedurii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
- Pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
Durata de executie
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S166-223535 din 28.08.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S169-226896din02.09.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 10:00
Locul: Primaria municipiul Gheorgheni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, reprezentantii UCVAP, reprezentantii legali sau cu imuternicire ai ofertantilor cu drept de a negocia pana la valoarea final.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational regional 2007-2013.
VI.3) Alte informatii
Program multianual "Asistenta tehnica pentru sprijionirea autoritatilor administratiei publice locale in pregatirea tehnica a proiectelor de investitii publice, finantate prin Programul operational regional 2007-2013", si finantarea acestuia din bugetul MDLPL(HG nr.1424/28.11.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la trimiterea unui act al Autoritatii Contractante pe care o considera nelegala.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic si de Contencios Administrativ
Adresa postala: p-ta Libertatii nr.27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Tel.0266-364494, Email: [email protected], Fax: 0266-364753
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2008 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer