Licitatie Publica - Edificare constructii cu destinatia de locuinte sociale, str.Hotar, Municipiul Aiud
Anunt de participare numarul 80456/19.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Aiud
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: Delia Florea, Tel.0258861310, Email: [email protected], Fax: 0258861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Edificare constructii cu destinatia de locuinte sociale, str.Hotar, Municipiul Aiud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Aiud, str. Hotar, nr.34, judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executarea lucrarilor de constructii-montaj pentru edificarea de locuinte sociale in municipiul Aiud.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executarea lucrarilor de constructii-montaj pentru edificarea de locuinte sociale in municipiul Aiud.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 020, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie, in suma de 20000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, prin transferuri de la bugetul de stat-Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic in nume propriu, subcontractare, asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executarea contractului si derularea acestuia depinde de finantarea de la bugetul de stat.Contractul va fi incheiat pe total valoare obiectiv de investitii.In anul 2009, Consiliul Local poate finanta lucrari in valoare de 610000 lei(din care 538000-bug.de stat).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat;
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social;
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
Certificatul de inmatriculare ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Daca este cazul, informatii privind subcontractantii sau asociatii;
-Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001:2001, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta un contract de lucrari de constructii montaj ;
- Valoarea minima a acestui contract trebuie sa fie de 180000 lei;
- Se va prezenta copie dupa contractul de lucrari;
- Contractul de lucrari va fi insotit de o recomandare din partea beneficiarului, cu privire la modul de indeplinire al contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia publica are faza finala de licitatie electronica.La licitatie pot participa doar op.economici inregistrati in SEAP.Documentatia de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului Aiud.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta; membrii Comisiei de evaluare;
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+ 4) 021- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str. I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510218, Romania, Tel.0258-810289, Fax: 0258-810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Locala-Juridic al Primariei Aiud
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Tel.0258-861310, Email: [email protected], Fax: 0258-861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 09:38