Licitatie Publica - EDIFICARE SI CONSTRUIRE CAMPUS SCOLAR
Anunt de participare numarul 66028/11.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL NATIONAL "PETRU RARES"
Adresa postala: Str. OBOR, NR. 83, Localitatea: Beclean, Cod postal: 425100, Romania, Punct(e) de contact: COSTEL MIRON, Tel.0263343191, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263343191, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EDIFICARE SI CONSTRUIRE CAMPUS SCOLAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: BECLEAN, Str. OBOR Nr. 83
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE SI REAMENAJARE A CONSTRUCTIILOR EXISTENTE SI REALIZAREA DE CONSTRUCTII NOI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45214200-2-Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE SI REAMENAJARE: UN CORP DE CLADIRE CU SALI DE CLASA, UN CORP DE CLADIRE CU CABINETE SI LABORATOARE, UN CORP DE CLADIRE CU DORMITOARE SI GARSONIERE, UN CORP DE CLADIRE CU SALA DE MESE SI CANTINA, UN CORP DE CLADIRE CU ATELIERE.
CONSTRUCTII NOI: UN CORP DE CLADIRE CU SALI DE CLASA, CENTRALA TERMICA, CASA POARTA
Valoarea estimata fara TVA: 26, 945, 526RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 530000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA SAU SUBCONTRACTARE, CU PRECIZAREA PARTILOR ASOCIATILOR SAU SUBCONTRACTANTILOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG 34/2006
3. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA, A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT
4. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, DIN CARE SA REZULTE ADRESA ACTUALA SI OBIECTUL DE ACTIVITATE AL OFERTANTULUI
5.CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
6. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. BILANTUL CONTABIL PE ANII 2005, 2006, 2007
2. FISA DE INFORMATII GENERALE
3. DECLARATIE PRIVIND OBLIGATIILE CONTRACTUALE IN DESFASURARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI: 80.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PRIVIND DOTARILE SPECIFICE
2. DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
3.CERTIFICATE PRIN CARE SE ATESTA INDEPLINIREA STANDARDELOR DE ASIGURARE A CALITATII, DE MEDIU SI DE PROTECTIE A MUNCII
4. DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII CINCI ANI
5. FISA DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA, INCLUSIV RECOMANDARILE AFERENTE
6.LISTE CUPRINZAND ASOCIATII SI SUBCONTRACTANTII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN UN CONTRACT DE LUCRARI SIMILARE, REALIZAT IN ULTIMII CINCI ANI, A CARUI VALOARE SA FIE MAI MARE DE 8.000.000 LEI, SAU DOUA CONTRACTE DE LUCRARI SIMILARE A CAROR VALOARE CUMULATA SA FIE MAI MARE DE 13.000.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2008 11:00
Locul: COLEGIUL NATIONAL PETRU RARES BECLEAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
SE POT OBTINE LA SEDIUL COLEGIULUI NATIONAL PETRU RARES, BECLEAN, STR. OBOR NR. 83
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Nr. 1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Fax: 0264592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR A ACTULUI INVOCAT CA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL COLEGIULUI NATIONAL "PETRU RARES"
Adresa postala: STR. OBOR NR. 83, Localitatea: BECLEAN, Cod postal: 425100, Romania, Tel.0263343190, Email: [email protected], Fax: 0263343191
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2008 13:38