Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Editare si tiparire materiale necesare proiectului - PIMMS TRANSFER


Anunt de participare numarul 99405/04.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Ec. Corina Radu, Ec. Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr. 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul pentru Consiliere Cetateni, parter, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Editare si tiparire materiale necesare proiectului- PIMMS TRANSFER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de tiparire si editare materiale necesare proiectului PIMMS TRANSFER transferul de actiuni in cadrul mobilitatii durabile pentru regiunile europene, in conformitate cu cerintele prevazute in Caietul de Sarcini.
Prin acest contract se urmareste realizarea a 100 bucati afise A3, 200 bucati pliante A4 si 500 bucati diplome A4, conform specificatiilor din cadrul caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
79810000-5-Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea a 100 bucati afise A3, 200 bucati pliante A4 si 500 bucati diplome A4, conform specificatiilor din cadrul caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local: plata in perioada 24-31 a fiecarei luni in conditiile contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz.asocierea;capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup.Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe prop. rasp.conf.art.180 din OUG 34/2006-Form 12A; Decl. pe prop.rasp. conf.art.181 din OUG 34/2006-Form 12B; Incadrarea in situatia de la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului ;Certif. fiscal oblig.exigibile la plata, impozite si taxe-buget gen. consolid al statului(original /copie legaliz);Certif.fiscal oblig. exigibile la plata impozite si taxe-buget local(original/copie legalizata), Certif.sa oglindeasca sit. oblig. ofertantului la data deschiderii. Ofertele depuse de op.econ. care au oblig. restante, neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi exclusi din procedura;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc.de natura celor de mai sus, /doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, se va prez. decl.pe prop. rasp./decl. autentif. in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asoc. profes. care are competente in acest sens;Inform. gen.-Form. B1;Pers juridice/fizice romane: Certificate constatatoare emise de ORC(original/copii legaliz., nu mai vechi de 30 de zile): conf Lg nr.26/1990 si sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg nr.85/2006 /ofertantul este in incapacitate de plata;conf.Lg nr.359/2004 art. 17 1 alin.1);Pers.juridice/fizice straine: Doc. edificatoare priv.o forma de inregistr.conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(doc emise in alta limba - traducere autorizata si legaliz.in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara2.Resurse umane3.Declaratie conditii de munca si protectia muncii4. Mostre, descrieri
5.Sucontractanti/Asociati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl.+ lista conf. Form. 12F;un contract similar , val: 1.000 lei+recomand/certificare-original/c.leg; 2.Decl.conf. Form.12I + lista nominala cu personalul folosit exclusiv pentru indeplinirea contractului defalcata pe mesrii - se vor prezenta documente justificative din care sa rezulte raportul juridic dintre personalul nominalizat si ofertant: 3.Decl.prop.rasp.privind cond.de munca si protectia muncii; 4 Se vor prezenta mostre pentru: afis A3, pliant A4 si diploma A4 5. Decl+ Lista cu subcontractantii conf. Form.12G+acord subcontractare(daca este cazul) -Form. 15;Acord de asociere (pt.ofera comuna)-Form.14;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza fin.LE.Particip.in conf.cu art.42, 44 alin (2)-HG 1660/2006 si art.165 alin.(2)-OUG 34/2006;ofertare: pretul ofertei;LE incepe la 2 zile lucr. de la transmit.invitatiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul PIMMS TRANSFER transferul de actiuni in cadrul mobilitatii durabile pentru regiunile europene, finantat in cadrul programului de cooperare interregionala INTERREG IV C, din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar a actului invocat ca nelegal, la AC si la CNSC; in justitie conf. Legii 554/2004, OUG 34/2006;10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la Curtea de Apel Timisoara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice-Primaria Municipiului Timisoara, camera 229
Adresa postala: Bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2010 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer