Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EDU-PANCIU - Proiect pentru extinderea, dotarea si reabilitarea liceului Ioan Slavici din orasul Panciu, judetul Vrancea


Anunt de participare numarul 88544/14.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel.0237/275811 ; 0724000420, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EDU-PANCIU - Proiect pentru extinderea, dotarea si reabilitarea liceului Ioan Slavici din orasul Panciu, judetul Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Panciu, Judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare tehnica pentru EDU-PANCIU EDUCATIE SI CUNOASTERE Proiect pentru extinderea, dotarea si reabilitarea liceului Ioan Slavici din orasul Panciu, judetul Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Documentatia tehnica de autorizare a lucrarilor de constructii D.T.A.C.
2.Documentatia tehnica de organizare a executiei lucrarilor D.T.O.E.
3.Proiectul Tehnic P.Th. cu viza de verificator proiecte atestat MDLPL
4.Documentatia pentru detalii de executie D.D.E.
5.Caiete de sarcini C.S.
6.Documentatiile necesare obtinerii avizelor conform certificatului de urbansim7.Referatele de verificare si verificarea proiectelor pentru toate specialitatile
Valoarea estimata fara TVA: 547, 449.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5.000 lei.Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea finala a viitorului contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat ; Fonduri structurale - Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale ; Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art.180 si Art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si de stat- in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original sau copie legalizata.
Certificatul de inregistrare.Actul constitutiv.Certificat APDP in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimele 3 bilanturi inregistrate la organele competente pentru anii 2006, 2007, 2008
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pentru anii 2006, 2007 si 2008 trebuie sa fie de minim 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani.Pentru demonstrarea experientei se va prezenta copia contractului, recomandare si proces verbal de predare primire a proiectului tehnic.Certificat SR EN ISO 9001:2001.Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia munciiin original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca au derulat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte de servicii de elaborare de documentatii tehnice (care sa contina obligatoriu faza de proiect tehnic) care insumate sa fie de 500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13145/09.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 10:30
Locul: Primaria orasului Panciu, Sala de sedinte a Consiliului Local Panciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si observatori M.F.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Mun. Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: B-dul Independentei nr.19-21, Localitatea: Mun. Focsani, Cod postal: 620015, Romania, Tel.0237/216000, Email: [email protected], Fax: 0237/612665, Adresa internet (URL): www.tribunalulvrancea.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Panciu
Adresa postala: Str. Titu Maiorescu nr.15, Localitatea: Orasul Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Tel.0237/275811, Email: [email protected], Fax: 0237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2009 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer