Licitatie Publica - Eficientizarea activitatii desfasurate in Spitalul de recuperare ? Sf. Gheorghe? Botosani, prin implementarea unui sistem informatic de e-sanatate
Anunt de participare numarul 109796/21.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Recuperare "Sf.Gheorghe" Botosani
Adresa postala: Calea Nationala nr.2, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710010, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Varzari, Tel. 0231513560, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231512824, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Eficientizarea activitatii desfasurate in Spitalul de recuperare ? Sf. Gheorghe? Botosani, prin implementarea unui sistem informatic de e-sanatate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Nationala nr.2, 710001, Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Eficientizarea activitatii desfasurate in Spitalul de recuperare ? Sf. Gheorghe? Botosani, prin implementarea unui sistem informatic de e-sanatate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
48180000-3-Pachete software pentru uz medical (Rev.2)
48612000-1-Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72262000-9-Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bunuri si servicii IT
Valoarea estimata fara TVA: 1, 529, 472RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata, adica 30.589 lei.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din pretul contractului, fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul OperationalSectorial Cresterea Competitivitatii EconomiceAxa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public "
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, FORMULAR 12ADeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, FORMULAR 12B-Declaratia privind calitatea de participant la procedura, FORMULAR 12CCertificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata.Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani2.Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generala conform FORMULAR 2B- original. 2.Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari, vizat si inregistrat de organale competente, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani2.Experienta similara3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-4.Informatii privind sistemul de management al ofertantului5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Completarea unui formular-tabel (declaratie) cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati, dupa caz, FORMULAR 12D -"Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani". 2.Experienta in implementarea cu succes a unul sau mai multe sisteme informatice integrate cu valoare estimata de 500000 lei, , FORMULAR B3- "Experienta similara" - 3.Completarea formularelor: FORMULARUL 12I- "Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere" - , FORMULARUL 9 - "Lista person. de special. responsabil pt. indeplin. contract. de furnizare". - , FORMULARUL 9A - "Curriculum vitae", completare CV-uri privind echipa de proiect: experienta, studii etc. 4.Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, ISO 9001(sau echivalent), Certificarea sistemului de management al securitatii informatiilor ISO 27001(sau echivalent), Certificarea sistemului de management al organizatiei ISO 14001(sau echivalent) 5.De completat Formularul 12G - "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si subcontractanti".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Solutia tehnica
60%
Descriere: Conform Fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 11:00
Locul: Spitalul de recuperare "Sf.Gheorghe" Botosani, Calea Nationala nr.2 Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare.Reprezentanti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OperationalSectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani
Adresa postala: str. Maxim Gorki nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Tel. 0231511739, Email: [email protected], Fax: 0231531832, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de recuperare "Sf.Gheorghe"
Adresa postala: Calea Nationala nr.2, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710001, Romania, Tel. 0231513560, Email: [email protected], Fax: 0231512824, Adresa internet (URL): www.spitalbt-sfgheorghe.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2010 18:23