Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EFICIENTIZAREA FLUXURILOR DE ACTIVITATI SI IMPLEMENTAREA SERVICIILOR DE ADMINSTRATIE PUBLICA ELECTRONICA PRIN SISTEMUL INFORMATIC INTEGRAT CU FUNCTII DE E-GUVERNARE IN CADRUL PRIMARIEI COMARNIC


Anunt de participare numarul 129049/26.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL COMARNIC
Adresa postala:  Str.Republicii nr.104, Localitatea:  Comarnic, Cod postal:  105700, Romania, Punct(e) de contact:  VASILE-DORIAN BOTOACA, Tel. 0244-360076, Email:  [email protected], Fax:  0244-390932, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EFICIENTIZAREA FLUXURILOR DE ACTIVITATI SI IMPLEMENTAREA SERVICIILOR DE ADMINSTRATIE PUBLICA ELECTRONICA PRIN SISTEMUL INFORMATIC INTEGRAT CU FUNCTII DE E-GUVERNARE IN CADRUL PRIMARIEI COMARNIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Republicii nr. 104, Comarnic, Judet Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EFICIENTIZAREA FLUXURILOR DE ACTIVITATI SI IMPLEMENTAREA SERVICIILOR DE ADMINSTRATIE PUBLICA ELECTRONICA PRIN SISTEMUL INFORMATIC INTEGRAT CU FUNCTII DE E-GUVERNARE IN CADRUL PRIMARIEI COMARNIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72611000-6-Servicii de asistenta tehnica informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Server Portal ? 1bucata
Servere aplicative ? 2 buc
Server baze de date? 1bucata
Server de test / backup? 1bucata
Rack Server ? 1 bucata
Smart UPS, Rack mountable ? 2 bucati
Unitate de stocare a datelor? 1bucata
Backup tape (sistem de stocare pe banda)? 1 bucata
Firewall? 1bucata
Switch Ethernet? 2 bucati
Accesorii (cablu UTP, conector- 1 bucata
Aparat aer conditionat- camera servere ? 2 bucati
Calculator desktop- 10 bucati
Scanner A3 - 5 bucati
Imprimante laser A4- 4 bucati
Terminale pentru Infochiosc interne- 4 bucati
Licente
Servicii de instalare, migrare date, intretinere, suport
Servicii de analiza si dezvoltare
Instruire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 912, 827RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 38000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene si Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie privind eligibilitatea conf.art.180 din OG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006
Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general de stat.
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.
Cazier fiscal, Cazier judiciar
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare fiscala, Declaratie IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii Generale.
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani(2008, 2009, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie cel putin echivalentul a 3825654 lei pe ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse si implementari de sistem informatic efectuate in ultimii 3 ani.
Lista cu personalul responsabil cu implementarea proiectului
Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Certificat ISO 27001 sau echivalent.Certificat ISO 18001 sau echivalent.Informatii privind asocierea si subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Unul sau maximum doua contracte de furnizare si implementare sistem informatic integrat cu valoare totala cumulata de minim 1800000 lei.Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii o echipa de proiect formata din: Project Manager ? 1 persoana, Technical Manager ? 1 persoana, Specialisti in sisteme de operare, programare ? 3 persoane, Specialist in instalarea, configurarea si suportul pentru echipamentele ofertate ? 1 persoana, Specialisti in implementare sisteme si baze de date ? 3 persoane, Specialist in probleme de administratie publica ? 1 persoana, Specialist in probleme de resurse umane ? 1 persoana, Instructori ? 2 persoane, Specialisti suport local -2 persoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare(numar pozitiv dezile)
10%
Descriere: Cel mai mic termen 100pct, altele cf algoritm
3.
Garantia sistemului software
10%
Descriere: Cea mai mare garantie 100 pct, alta cf. algoritm
4.
Caracteristici generale, functionale, tehnice, de localizare, de disponibilitate si de interfata ale sistemului informatic suplimentare fata de cele obligatorii solicitate in caietul de sarcini
50%
Descriere: Punctaj conform grila punctaj tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Cod SMIS CSNR 14306
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2011 13:00
Locul: Sediul Primariei din Str. Republicii nr. 104, Comarnic, jud. Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane delegate din partea ofertantiilor, cu prezentarea documentelor de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSCCE Axa Prioritara III -"Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public" Domeniul Major de Interventie 2 -?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice? Operatiunea 4 -?Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ? proiecte la nivel local
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213.104.641, Email:  [email protected], Fax:  0213.104.642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Orasului Comarnic
Adresa postala:  Str.Republicii nr 104, Localitatea:  Comarnic, Cod postal:  105700, Romania, Tel. 0244-360419, Fax:  0244-360076
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2011 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer