Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Eficientizarea fluxurilor de activitati si implementarea serviciilor de administratie publica electronica prin sistemul informatic integrat cu functii e-guvernare in cadrul Primariei Comarnic


Anunt de participare numarul 132574/08.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL COMARNIC
Adresa postala: Str.Republicii nr.104, Localitatea: Comarnic, Cod postal: 105700, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-DORIAN BOTOACA, Tel. +40 0244360076, Email: [email protected], Fax: +40 0244390932, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Eficientizarea fluxurilor de activitati si implementarea serviciilor de administratie publica electronica prin sistemul informatic integrat cu functii e-guvernare in cadrul Primariei Comarnic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Comarnic, strada Republicii, nr.104
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Eficientizarea fluxurilor de activitati si implementarea serviciilor de administratie publica electronica prin sistemul informatic integrat cu functii e-guvernare in cadrul Primariei Comarnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48218000-9-Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Server Portal-1buc.;Servere aplicative - 2buc.;Servere baze de date - 1buc.;Server de test/back-up-1buc.;Rack server - 1buc.;Smart UPS, Rack mountable -2buc.;Unitate de stocare a datelor - 1buc.;Back-up tape (sistem de stocare pe banda)-1buc.;Firewall - 1buc.;Switch ethernet -2buc.;Acccesorii (cablu UTP, conector)-1buc.;Aparat aer conditionat - camera servere - 2buc.;Calculator desktop - 10buc.;Scanner A3-5buc.;Imprimante laser A4 - 4buc.;Terminale pentru INFOCHIOSC INTERN -4buc.;licente, servicii de instalare, migrare date, intretinere, suport; servicii de analiza si desvoltare, instruire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 912, 827RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 38000lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 98% si bugetul local 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Declaratie privind eligibilitatea, conform art.180 din OUG 34/2006
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
4.Certificatul de participare cu oferta independenta
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006
6.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile de plata catre bugetul general consolidat
7.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile de plata catre bugetul local
8.Cazier fiscal
9.Cazier judiciar
10.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
11.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria IMM-urilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 3825654 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
2.Detalierea contractelor prezentate;
3.Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de acre dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului;
4.Informatii privind asocierea si subcontractantii;
5.Certificat de atestare a sistemului de management al calitatii conform ISO 9001
6.Certificat de atestare ISO 27001/2006 privind certificarea operatorilor economici
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa prezinte maxim trei contracte de furnizare si implementare sistem informatic integrat, cu valoare totala cumulata de minim 1800000 lei, fara T.V.A, in care in careofertantul a implementat urmatoarele module integrate (cumulat, cuprinse in caietul de sarcini aferent prezentei proceduri): PORTAL web, managementul documentelor si a fluxurilor, Urbanism, asistenta sociala, Registru Agricol, Contabilitate Bugetara, Impozite si Taxe, Populatie, Salarii, Plati electronice, InfochioscPentru fiecare contract prezentat se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul??, semnate de partile implicate, parti relevante din contract ( paginile din contract care contin referinte privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si semnaturile/stampila partilor) si documentele care atesta conformitatea livrabilelor cu modulele solicitate anterior (procese verbale de predare-primire)2.Pentru implementarea proiectului ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante o echipa de implementare proiectului care va avea urmatoarea componenta si calificari minime: a) Project Manager - o persoanab) Technical Manager - o persoanac) Specialisti in sisteme de operare si programare - 3 persoaned) Specialisti in instalarea, configurarea si suportul pentru echipamentele ofertate - o persoanae) Specilaist in implementare si dezvoltare sisteme si baze de date - 3 persoanef) Specialist in probleme de administratie publica - o persoanag)Specilaist in probleme de resurse umane - o persoanah)Instructori- 2 persoanei) Specialisti suport local - 2 persoanePentru toate persoanele propuse in echipa de proiect se va prezenta: a)CV in format EUROPASS din care sa rezulte ca indeplineste conditiile solicitate pentru rolul respectivb)Copie dupa diplome de studii, alte acte solicitatec)Alte documente justificative care sa dovedeasca faptul ca persoana propusa indeplineste criteriile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare (numar intreg pozitiv de zile)
10%
Descriere: Cel mai mic termen 100 puncte, altul cf. algoritm
3.
Garantia sistemului software
10%
Descriere: Garantia cea mai mare 100 pct., alta cf. algoritm
4.
Caracteristici generale, functionale, tehnice, de localizare, de disponibilitate si de interfata ale sistemului informatic , suplimentare fata de cele obligatorii solicitate prin caietul de sarcini
50%
Descriere: Punctaj condorm grila punctaj tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10510
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2012 12:00
Locul: Primaria Orasului Comarnic, strada Republicii, nr.104
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comsiei de evaluare si persoane delegate din partea ofertantilor, cu prezentarea documentelor de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSCCE, Axa prioritara III - , ,Tehnologia informatiei si comunicatiilor pentru sectoarele privat si public'', Domeniul Major de Interventie 2 -, ,Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice'', Operatiunea 4 -, ,Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernare si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar'', proiecte la nivel local
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepanad cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Orasului Comarnic
Adresa postala: Strada Republicii, nr.104, Localitatea: Comarnic, Cod postal: 105700, Romania, Tel. +40 0244360419, Fax: +40 0244360076
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer