Licitatie Publica - EFICIENTIZAREA SERVICIILOR MEDICALE OFERITE DE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. IOAN CEL NOU? SUCEAVA
Anunt de intentie numarul 20583/22.11.2011
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Daniela Crap, Tel. 0230-510659, Email: [email protected], Fax: 0230-510659, 0230-520412
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
EFICIENTIZAREA SERVICIILOR MEDICALE OFERITE DE SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. IOAN CEL NOU? SUCEAVA
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din municipiul Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, Nr.21, Suceava, Cod postal 720237
Cod NUTS: RO215 - Suceava
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 489, 500RON
Rack, Servere date, alicatie, management sistem, Echipamente stocare, Interf.comunicare ap. med., Placa achiz. semnale scanere analogice, Workstation+monitor control scanner, UPS, Switch, Router, Terminal apelare pacient, PC gestiune sistem, Aplicatie imagistica, Serv.dezvoltare, implementare, integrare, Licente,
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48823000-3-Servere de fisiere (Rev.2)
72212780-0-Servicii de dezvoltare de software pentru managementul sistemelor, al stocarii si al continutului (Rev.2)
72590000-7-Servicii informatice profesionale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 25.01.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Acest contract va fi finantat prin Programul PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, Axa Prioritara III "Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public", Domeniul Major de Interventie 2 ?Dezvoltarea si cresterea eficientei serviciilor publice electronice?, Operatiunea 4 ?Sustinerea implementarii de solutii de e-sanatate si asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar? ?proiecte la nivel local.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Devoltare Regionala: 98%, Fonduri proprii 2%
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie: licitatie deschisa. Se va incheia un contract de furnizare cu durata de 2 ani. Garantie de participare: 29.790, 00 lei. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic astfel: 1-Pret total 50p, 2-Timp de livrare aplicatie completa din punct de vedere functional, conform cu cerintele din documentatia de atribuire 20p, 3-Functionalitati aplicatie 30p.Criterii de calificare si selectie-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006-Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie ca ofertant independent in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010-Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69ยน din O.U.G. nr.34/2006-Cazier fiscal -formular tip conform prevederilor Ministerului Finantelor;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente-Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006-copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul semnat si stampilat.-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa nu fie mai mica de 2.800.000, 00lei-Fisa de informatii generale-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani-Informatii privind asocierea-Acord asociere-Informatii privind subcontractantii?Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2011 13:55