Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?EFICIENTIZAREA SERVICIILOR MEDICALE PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INTEGRAT LA SPITALUL CLINIC DE URGENTA ORADEA?


Anunt de participare numarul 131147/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Adresa postala:  REPUBLICII 37, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410159, Romania, Punct(e) de contact:  BOGDANNICOLAE IURCOV, Tel. 0259- 434406, Email:  [email protected], Fax:  0259- 417169, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?EFICIENTIZAREA SERVICIILOR MEDICALE PRIN IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INTEGRAT LA SPITALUL CLINIC DE URGENTA ORADEA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea- Str.Gheorghe Doja
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Proiect integrat ? Instalatii curenti slabi (Portal ? sistem informatic pentru managementul activitatii medicale, telefonie, retea de calculatoare, internet, sistem de supraveghere video) si echipamente IT aferente la obiectivul Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
30141200-1-Calculatoare de birou (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48600000-4-Pachete software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Proiect integrat ? Instalatii curenti slabi (Portal ? sistem informatic pentru managementul activitatii medicale, telefonie, retea de calculatoare, internet, sistem de supraveghere video) si echipamente IT aferente la obiectivul Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 980, 822RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 59600 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
? Fonduri comunitare ? Buget de stat ? Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 si 181 din ordonantaprezentarea unei Declaraiii privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractantiCertificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva), , valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local sau la bugetul general consolidat.
Forma de prezentare: original sau copielegalizataprezentarea unei Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Prezentarea bilantului contabil , vizat si inregistrat de organele competente, pe anii 2008, 2009, 2010 .Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu :2900000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor produse si servicii in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor contracte similare executate in ultimii 3 aniFise de informatii privind experienta similaraRecomandari/documente constatatoareDeclaratie cuprinzand personalul disponibil pentru implementarea proiectuluiEchipa de implementare:
Manager de Proiect- 1 specialist
Coordonator de implementare - 1 specialist
Expert Software Medical - 1 specialist
Experti Interoperabilitate - 1 specialist
Echipa implementare - minim 5 specialisti
Echipa instruire utilizatori - Formatori ? minim 3 specialisti
Declaratia de disponibilitate si exclusivitateo declaratie pe proprie raspundere prin care conducatorul ofertantului atesta faptul ca, la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de implementare
40%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 10:00
Locul: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Oradea- str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite a ofertantilor ( sa detina imputernicire si buletin/carte de identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (( FONDURI COMUNITARE ))
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, art.256'2 litera a din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA- COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala:  STR.REPUBLICII NR.37, Localitatea:  ORADEA, Cod postal:  410475, Romania, Tel. 0259437750, Fax:  0259417169
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer