Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elab./actualiz.SF, PT, CS si DE a proiectelor finantabile in cadrul P. O.R. 2007-2013, Etapa a-II- a


Anunt de participare numarul 54719/05.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Bistrita
Adresa postala: p-ta Centrala nr. 6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Punct(e) de contact: Doina Naghiu, Tel.0263-237323, Email: [email protected], Fax: 0263-224706, Adresa internet (URL): http: //www.primariabistrita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elab./actualiz.SF, PT, CS si DE a proiectelor finantabile in cadrul P. O.R. 2007-2013, Etapa a-II- a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Bistrita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea / actualizarea studiilor de fezabilitate, proiectelor tehnice, caietelor de sarcini si a detaliilor de executie a proiectelor finantabile in cadrul Programului Operational Regional2007-2013, Etapa a-II- a
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74276200-6 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
74232800-2-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.1)
74233200-3-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.1)
74252100-1-Servicii de amenajare peisagistica (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I:
1. Proiect Ateliere scoala Grup scolar Forestier municipiul Bistrita, str. Zefirului nr.1 ;
Lotul II:
1. Proiect Consolidare si Modernizare cladire cls. I-IV, Colegiul National Andrei Muresanu municipiul Bistrita, B-dul Republicii nr.8;
Lotul III:
1. Proiect Consolidarea si modernizarea Internatului Colegiului Tehnic INFOEL municipiul Bistrita, str. Calea Moldovei nr.20.
Lotul IV:
1. Proiect Consolidare si modernizare ateliere scoala Liceul cu Program Sportiv municipiul Bistrita, str. Calea Moldovei nr.18.
Lotul V
1. Modernizarea si extinderea infrastructurii turistice de agrement si a utilitatilor conexe in Municipiu Bistrita - PadureaSCHULERWALD municipiul Bistrita .
Valoarea estimata fara TVA: 302, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lotul I 360 RON;Lotul II 670 RON;Lotul III 685 RON; Lotul IV - 246 RON; Lotul V - 1640 RON;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
oferta comuna declarata castigatoare/asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea ;
- Declaratia referitoare la falimentul societatii;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor-Pentru persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial;
- Copie dupa Certificatul de inregistrare ;
- Documenteedificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, dupa caz ( numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ).
- Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi) la data de 31.12.2007 ;
- Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistratla autoritatea competenta in tara respectiva-cifra medie anuala de afaceri (pe ultimii trei ani) ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificare ISO 9001/2000 si Certificat ISO 14001- sistem de management de mediu-Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, Lista cuprinzand dotarile specifice ;
-. Experienta similara ;Recomandari ;Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
44
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2008 11:00
Locul: PRIMARIA MUN. BISTRITA, P-TA CENTRALA NR.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bistrita Nasaud
Adresa postala: str. ALBA IULIA NR 1, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420178, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios din cadrul Primariei mun. Bistrita
Adresa postala: p-ta Centrala nr.6, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420040, Romania, Tel.0263/223923, Fax: 0263/224706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2008 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer