Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaboare documentatie tehnico-economica(revizuire Studiu de fezabiliate, Proiect tehnic si detalii de executie pentru obiectivul de investitie "Modernizare DJ 208U, Mitocu Dragomirnei - M-rea Dragomirna, km. 0+000 - 6+180, judetul Suceava"


Anunt de participare numarul 61019/08.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Micsunica Andronache, Tel.0230210148, interior 206, Email: [email protected], Fax: 0230521536
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaboare documentatie tehnico-economica(revizuire Studiu de fezabiliate, Proiect tehnic si detalii de executie pentru obiectivul de investitie "Modernizare DJ 208U, Mitocu Dragomirnei - M-rea Dragomirna, km. 0+000 - 6+180, judetul Suceava"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Drumul judetean DJ 208U, Mitocu Dragomirnei - M-rea Dragomirna, km. 0+000 - 6+180
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizuire Studiu de fezabilitate (SF) inconformitate cu prevederileHotararii Guvernului nr.28 din 9 ianuarie 2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii, inclusiv elaborare Proiect tehnic (PT) (proiectul tehnic se va preda impreuna cu referatul verificatorului de proiecte atestat) si Detalii de executie (DDE) pentru obiectivul de investitie Modernizare DJ 208 U, Mitocu Dragomirnei M-rea Dragomirna, km 0+000 6+180, judetul Suceava.Studiul de fezabilitate va cuprinde analiza economica financiara, studiu topografic, studiu geotehnic si studiu hidrologic. Totodata se vor intocmi expertizele tehnice, documentatiile pentru avize/acorduri si se vor obtine toate avizele si acordurile necesare emiterii autorizatiei de construire.Proiectul tehnic se va elabora in conformitate cu prevederile ordinului nr.863 din 02 iulie 2008, pentru aprobarea Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararii Guvernului nr.28 din 9 ianuarie 2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii.Documentatiaintocmita va respecta cerintele necesare depunerii spre finantare din Programul Operational Regional 2007 2013.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revizuire Studiu de fezabilitate (SF) inconformitate cu prevederileHotararii Guvernului nr.28 din 9 ianuarie 2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii, inclusiv elaborare Proiect tehnic (PT) (proiectul tehnic se va preda impreuna cu referatul verificatorului de proiecte atestat) si Detalii de executie (DDE) pentru obiectivul de investitie Modernizare DJ 208 U, Mitocu Dragomirnei M-rea Dragomirna, km 0+000 6+180, judetul Suceava.Studiul de fezabilitate va cuprinde analiza economica financiara, studiu topografic, studiu geotehnic si studiu hidrologic. Totodata se vor intocmi expertizele tehnice, documentatiile pentru avize/acorduri si se vor obtine toate avizele si acordurile necesare emiterii autorizatiei de construire.Proiectul tehnic se va elabora in conformitate cu prevederile ordinului nr.863 din 02 iulie 2008, pentru aprobarea Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararii Guvernului nr.28 din 9 ianuarie 2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii.Documentatiaintocmita va respecta cerintele necesare depunerii spre finantare din Programul Operational Regional 2007 2013.
Valoarea estimata fara TVA: 157, 936.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3.000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul multianual Asistenta tehnica , bugetul local si alte fonduri legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de MinisterulFinantelor Publice.
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de primaria locala.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial prezentat in copie legalizata;
Certificatul de atestare fiscala, Certificatul fiscal si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie valabile la datadeschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau in copie legalizata.
Pentru persoane juridice /fizice straine:
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la datadeschiderii procedurii si vor fi prezentate in original sau in copie legalizata, insotite de traduceri legalizate ale acestora.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de Informatii generale- Bilanturile contabile la 31 decembrie 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani va fi de minim 470.800 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Se vor prezenta minim 3 (trei)recomandari din partea beneficiarilor
Resurse tehnice
- Informatii privind dotarile specifice: echipament ridicari topo, soft prelucrare topo, calculator, software pentru proiectare cu licenta, copiator, echipament pentru editare (imprimante, plotere etc.), mijloacele de transport si alte mijloace fixe-Resurse umane: Informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului-Asigurarea calitatii serviciilor pentru firma de proiectare, cu:
Sistemul de asigurare a calitatii care sa fie conform standardelor SR EN ISO 9001/2001 pentru managementul calitatii sau echivalent.
Atestat A.P.D.P. sau echivalent. Adeverinta de membru al A.P.D.P. nu este echivalenta cu atestatul A.P.D.P.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara -finalizarea in ultimii 3 ani a 3 (trei) contracte pentru servicii similare (studiu de fezabilitate, studiu topografic, studiu geotehnic, studiu hidrologic, proiect tehnic, detalii de executie).Totodata se vor anexa copii dupa contractele de servicii si procesele verbale de predare primire/receptie a documentatiilor.In cazul asocierii, liderul trebuie sa demonstreze ca a finalizat cel putin doua contracte similare iar partenerul cel putin 1 contract similar.NU SE ACCEPTA DRUMURI PIETRUITE.-Asigurarea cu minim 2 ingineri specialitatea CFDP si 1 topometrist autorizat, angajati ai operatorului economic (se vor atasa copii dupa cartea de munca sau contractele de colaborare cu viza ITM, din care sa rezulte ca au vechime in cadrul societatii participante la procedura de cel putin 2 luni).-Seful de proiect propus pentru indeplinirea contractului va avea experienta in domeniul drumurilor si podurilor, in servicii de proiectare si/sau in supervizare de lucrari de constructii de minim 5 ani (demonstrata prin cartea de munca).Proiectantul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului va avea experienta in domeniul drumurilor si podurilor, in servicii de proiectare si/sau in supervizare de lucrari de constructii de minim 3 ani (demonstrata prin cartea de munca).Se vor prezenta CV-uri si copii dupa diplome ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini "cheie"(expert, topograf, geolog, verificator proiect) in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3910/08.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 13:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava -sala Nicolae Labis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2008 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer