Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Audit Energetic, Expertiza tehnica, DALI si Proiect tehnic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din municipiul Hunedoara


Anunt de participare numarul 92830/06.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: Str. Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MARIUS HADA, Tel.0254.716.322, Email: [email protected], Fax: 0254.716.087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Audit Energetic, Expertiza tehnica, DALI si Proiect tehnic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din municipiul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 27, 376, 908RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 40
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
« Elaborare Audit Energetic, Expertiza tehnica, DALI si Proiect tehnic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din municipiul Hunedoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71314310-8 - Servicii de inginerie termica pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru : cantitati minime -100 blocuri si maxime 528 blocuri.Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent : cantitati minime 3 blocuri si maxime- 100 blocuriCantitatea totala a acordului cadru :528 blocuri.
Valoarea minima aproximativa a unui contract subsecvent este de 155.581, 09lei, exclusiv TVA (9.255, 27 mp ).
Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de aproximativ 5.186.036, 29lei exclusiv TVA ( 308.509, 00 mp).
Valoarea estimata a Acordului-cadru: 27.376.907, 56 lei exclusiv TVA (1.628.926, 00 mp ).
Valoarea estimata fara TVA: 27, 376, 908RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.03.2010 pana la 10.03.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 90000RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte surse de finantare legal constituite, cum ar fi: de la bugetul de stat, prin imprumuturi, etc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale in copie legalizata la notariat, in termen de valabilitateCertificat de atestare fiscala in copie legalizata la notariat in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil sau extrase de bilant la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente, in copie stampilate conform cu originalul.
- ultima balanta de verificare in copie stampilata conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
- declaratii privind cifra deafaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-fisa de informatii generale-obligatii contractuale in desfasurare , daca exista-experienta similara
-Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a :
1 contract de servicii pentru expertiza tehnica, audit energetic, proiectare fazele DALI, PT, CS, DDE, VT, DTAC pentru reabilitare termica a blocurilor de locuinte.-recomandare
-istoricul litigiilor
-resurse umane si structura managementului
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- lista personalului responsabil- 2 experti tehnici sau echivalent, atestatipentru categoriile de lucrari ce fac obiectul proiectului, respectiv rezistenta mecanica si stabilitate- 2 auditori energetici gradul I sau echivalent, specialitatea constructii si /sau constructii si instalatii-1 verificator atestatpentru categoriile de lucrari ce fac obiectul proiectului- personal de specialitate respectiv :
1 inginer proiectant specialist in structuri de rezistenta;
1inginer proiectant specialist pe instalatii sanitare;
1 inginer proiectant specialist pe instalatii termice;
1 inginer proiectant specialist pe instalatii electrice;
1 arhitect.
- 1 manager al sistemelor de management al calitatii-1 manager al sistemelor de management de mediu - 2 responsabili in domeniul calitatiiOrganigrama specificand numele si pozitiile personalului cheieinformatii privind dotarile specificeInformatii referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: criteriul enuntat descris in fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
62570/29/12/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2010 12:00
Locul: Primaria municipiului Hunedoara, str. Libertatii nr. 17, Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor -str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C.Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0258-810289, Fax: 0258-810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment intern Specializat in Achizitii Publice
Adresa postala: Libertatii nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel.0254-716322, Fax: 0254-716087
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.12.2009 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer