Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare Audit Energetic, Expertiza tehnica, Studiu de Fezabilitate si Proiect tehnic pentru reabilitarea termica a cladirilor din sectorul 3, Bucuresti


Anunt de participare numarul 79258/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: MARIA DRAGHICI, Tel.318.03.36, Email: [email protected], [email protected], Fax: 318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Audit Energetic, Expertiza tehnica, Studiu de Fezabilitate si Proiect tehnic pentru reabilitarea termica a cladirilor din sectorul 3, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: blocuri din sectorul 3
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Audit Energetic, Expertiza tehnica, Studiu de Fezabilitate si Proiect tehnic pentru reabilitarea termica a cladirilor din sectorul 3, Bucuresti ( inclusiv Caiete de Sarcini, Detalii de executie )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71314310-8 - Servicii de inginerie termica pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a acordului cadru :300 blocuri aflate in Sectorul 3
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 50000 lei- numai sub forma de scrisoare de garantie bancara eliberata de o banca agreata de operatorul economic
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea acordului-cadru de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligib., decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Oug 34/2006, certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare elib. de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorial de pe raza careia societatea are sediul social, Certificat contatator, Certificat de inregistrare, Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului, Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la data de 31.12.2008 in copie conform cu originalul, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).b) declaratii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani ; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala, formularul B13(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).(2) In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Fisa de informatii generaleObligatii contractuale in desfasurare: se vor prezenta informatiile solicitate privind obligatiile contractuale fata de alti beneficiari / clienti, completarea formularului 11B, insotite de copii dupa contractele respective.Experienta similara-1 contract de servicii pentru expertiza tehnica, audit energetic, proiectare faza SF, PT, DE pentru reabilitare termica a cladirilor (se va completa formularul 11C insotit de copie dupa contractele respective)RecomandareRecomandarea va fi insotita de Procesul Verbal de receptie pentru prestarea serviciului mai sus mentionat.Istoricul litigiilorResurse umane si structura managementuluiO declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniInformatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de serviciib) Lista personalului responsabil cheie- 1 expert tehnic atestat pentru categoriile de lucrari ce fac obiectul proiectului atestat pentru cerinta esentiala , , rezistenta mecanica si stabilitate ; 1 auditor energetic gradul I , specialitatea constructii si /sau constructii si instalatii;1 verificator atestat pentru categoriile de lucrari ce fac obiectul proiectului copie dupa atestatul profesional; personal de specialitate (cel putin 3 specialisti);1 manager al sistemelor de management al calitatii ;1 manager al sistemelor de management de mediu;specialisti in domeniul calitatii (minim 2) copie diploma absolvire , declaratie de disponibilitate; copie carte de munca sau echivalent sau contract de colaborare , cvOrganigramaInformatii privind dotarile specificeInstructiuni privind subcontractantii/asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret oferta
60%
Descriere:
2.
Termen de finalizare servicii proiectare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2009 11:00
Locul: Primaria Sector 3, Sala de Consiliu, str. Parfumului nr. 2-4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa , comisia de evaluare a ofertelor, observatori desemnati de UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3- DIRECTIA JURIDICA SI PATRIMONIU
Adresa postala: Str. Parfumului nr. 2-4, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Tel.021/3180336, Fax: 021/3180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer