Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare doc. tehnico-economice pentru extind. retele publice de apa si canalizare zona Plumbuita- 17 strazi,inclusiv bransam. si racord. pana la limita de proprietate si SPAU faza PT+DE+CS si a P.A.C.-urilor


Anunt de participare numarul 96922/25.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Raluca Dumitrache, Tel.209.61.98, Email: [email protected], Fax: 209.60.99, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare doc. tehnico-economice pentru extind. retele publice de apa si canalizare zona Plumbuita- 17 strazi, inclusiv bransam. si racord. pana la limita de proprietatesi SPAU faza PT+DE+CS si a P.A.C.-urilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: zona Plumbuita, sectorul 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de achizitie publica este elaborarea documentatiilor tehnico-economice pentru extindere retele publice de apa si canalizare zona Plumbuita- 17 strazi (canalizare pe str. Plumbuita, Tamaioarei, Ricinului, Ivarului, Porumbaceanu si Culmea Fagarasului si apa si canalizare pe str. Linotipului, Ghimbav, Elevatorului, Porumbaceanu, intrarea 1 din str. Ricinului, intrarea 2 din str. Ricinului, intrarea 3din str. Ricinului, intrarea 7 din str. Tamaioarei, intrarea 5 din str. Tamaioarei, intrarea 6 din str. Tamaioarei, intrarea 4 din str. Ricinului), inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietatesi SPAU faza PT+DE+CS si a PAC-urilor, cu intocmirea documentatiilor necesare pentru Certificatele de urbanism, avizele solicitate prin acestea, pentru fiecare strada si obtinerea acestora in numele achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului de achizitie publica este elaborarea documentatiilor tehnico-economice pentru extindere retele publice de apa si canalizare zona Plumbuita- 17 strazi (canalizare pe str. Plumbuita, Tamaioarei, Ricinului, Ivarului, Porumbaceanu si Culmea Fagarasului si apa si canalizare pe str. Linotipului, Ghimbav, Elevatorului, Porumbaceanu, intrarea 1 din str. Ricinului, intrarea 2 din str. Ricinului, intrarea 3din str. Ricinului, intrarea 7 din str. Tamaioarei, intrarea 5 din str. Tamaioarei, intrarea 6 din str. Tamaioarei, intrarea 4 din str. Ricinului), inclusiv bransamentele si racordurile pana la limita de proprietatesi SPAU faza PT+DE+CS si a PAC-urilor, cu intocmirea documentatiilor necesare pentru Certificatele de urbanism, avizele solicitate prin acestea, pentru fiecare strada si obtinerea acestora in numele achizitorului
Documentatiile se elaboreaza separat pe fiecare strada si utilitate
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este de: 1500 lei . Garantia de buna aplicabilitate este 8%din valoarea contractului de serviciifara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul general consolidat al sectorului 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certific. constatat. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contrib.pentru asig.sociale de stat-la data de 31.01.2010. Certific.prezentate vor fi valabile la data deschiderii licitatiei.Ofertantii care nu prezintacertific. constatat. valabile la data licitatiei ori din acestea rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe la data specificata in fisa de date achizitiei, vor fi exclusi din procedura.
Decl.eligibilitate; Declar.privind neincadrarea in preved. art.181 din OUG34/2006 ;Declar.privind calit. de particip.la procedura;
Persoane juridice/fizice romane:
1.Certificat constatatorprivind obiectul de activitate cod CAENeliberat de Ministerul JustitieiOficiul Reg.Com.de pe langa Tribunal, valabil la data deschid. ofertelor.
2.Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul JustitieiOf. Nat. al Reg.Com. de pe langa Tribunal, valabil la data deschid.ofertelor.
Persoane juridice/fizice straine:
Doc.care dovedesc o forma de inreg./atest.ori apartenenta dpdv profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat.
Ofertantii-persoane juridice straine vor prezenta o declar. pe propria raspundere , prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea conf. documentatiei de atribuire (ATENTIE!!!!
Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantii vor prezenta informatii cu privire la obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani --Bilantul contabil la 31.12.2008 si 30.06.2009 vizate si inregistrate la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani -minim270.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala;Sustinere tehnica;subcontractantii;Experienta similara;
Resurse tehnice;personalde specialitate; pregatirea profesionala, calificareasi C.V.-urile aferente;Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului de specialitate angajatsi al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Istoricul litigiilor;
Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii, de protectie a mediului, de management al sanatatii si securitatii ocupationale profesionale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Serviciile similare prezentate in fisa trebuie sa fie insotite de minim 1 contract cu recomandareabeneficiarului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Certificat inregistrare fiscala, certif. emis de Registrul Comertului sau echivalentesau orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala pentru indeplinirea contractului
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2010 11:00
Locul: zona Plumbuita , sectorul 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante sau imputernicitii acestora, comisia de evaluare , specialisti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
modul de obtinere a documentatiei de atribuire este electronic si se poate obtine de la adresa de internet : http: //81.196.196.11/default.aspx( Documentatii apa si canalizare ; Documentatie apa si canalizare zona Plumbuita )
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti - Directia Juridica
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr. 11-13 , sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031561, Romania, Tel.021.209.60.19, Fax: 021.209.60.19
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2010 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer