Licitatie Publica - Elaborare document. tehnic.-econ. (faza S.F.) ptr. obiectiv de investitii Regularizare albie parau Hangu la Hangu, etapa a II-a, jud. Neamt"
Anunt de participare numarul 87512/28.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234 / 537383, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare document. tehnic.-econ. (faza S.F.) ptr. obiectiv de investitii Regularizare albie parau Hangu la Hangu, etapa a II-a, jud. Neamt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Principala locatie a lucrarii: Lucrarile propuse a se executa sunt situate in comuna Hangu pe paraul Hangu, judetulNeamt .
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZA S.F.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: intocmirea documentatiei tehnico-economice (faza S.F.);elaborarea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza etc);intocmirea documentatiilor pentru obtinerea certificatul de urbanism si pentru obtinerea avizelor siacordurilor necesare obtineriiautorizatiei de construire; obtinerea certificatului de urbanism si avizului de gospodarire a apelor in vederea avizarii S.F.-ului elaborat; sustinerea avizarii S.F.-ului elaborat; reactualizarea Devizului General, ori de cate orisolicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborarea P.T.; reactualizarea S.F.-ului, daca este cazul, in vederea intocmirii Caietului de Sarcini pentru achizitionarea serviciilor de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) necesare ptr. punerea in opera a obiectivului de investitii Regularizare albie parau Hangu la Hangu, etapa a II-a, judetul Neamt incluzand lucrarile: reprofilarea albieipe o lungime de cca. 5.000 m amonte de varsarea in acumularea Izvorul Muntelui; aparari de mal in zonele unde malul este puternic erodat, pe o lungime de cca. 5.150 m.
Valoarea estimata fara TVA: 84, 033RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1.600 RON. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive intr-uncuantum de 10% din valoarea contractului de servicii.N.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (valabile la data deschiderii ofertelor); Cazier judiciar; Certificat de inregistrare; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008; Informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 168.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3ani;, ,Experienta similara anexat pentru cel mult 3 contracte de servicii similare; 3(trei) recomandari din partea unor beneficiari;Declaratie privind echipamentele tehnice din dotare; Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale in ultimii 3 ani + C.V.-uri; Cerinte obligatorii: 1)Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniul: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 pentru:
persoane fizice: categoria B sau C;sau persoane juridice: clasaa III-a.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi incheiat si indeplinit 1 (un) contract de servicii similarde valoare egala sau mai mare de 42.000 RON sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulataegala cu 75.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
1. solutia tehnica
80%
163.27
Descriere:
2.
2. durata de elaborare a documentatiilor
20%
40.82
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 49 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12592/28.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2009 18:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia si clarificarile se pot vizualiza in S.E.A.P. prin actionarea butonului , ,Documentatii si clarificari.Vor fi acceptate numai ofertele depuse online in S.E.A.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Siret Bacau Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 15:29