Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatie cadastrala pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumului judetean DJ 561B Segarcea (DJ561)- Valea Stanciului ? Zaval (DN55A), km 0+000 - 35+260


Anunt de participare numarul 102654/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  SURUGIU VIOREL, Tel. 0251408200, int. 361, In atentia:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Email:  [email protected], Fax:  0251408230, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie cadastrala pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumului judetean DJ561B Segarcea (DJ561)- Valea Stanciului ? Zaval (DN55A), km 0+000 - 35+260
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Drumul judetean DJ561B Segarcea (DJ561)- Valea Stanciului ? Zaval (DN55A), km 0+000 - 35+260
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie cadastrala pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumului judetean DJ561B Segarcea (DJ561)- Valea Stanciului ? Zaval (DN55A), km 0+000 - 35+260
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare documentatie cadastrala pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumului judetean DJ561B Segarcea (DJ561)- Valea Stanciului ? Zaval (DN55A), km 0+000 - 35+260
Valoarea estimata fara TVA: 57, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip. 1000 lei, conf. art.86 din H.G.nr.925/2006, Garantia de buna executie 10% din pretul contractului, lei, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, Certif. constatat. priv. indeplin. obligat.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusivcele locale. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Certificat ORC, CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2009, vizat siinregistrat de organele competente.Pentru PFI, PFA se solicita declaratia de venit aferenta anului 2009, vizata de organele competente.Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada 2007 - 2008 -2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii de cadastru prestate in ultimii 3 ani documentatii cadastrale de inscriere in cartea funciara la care s-a obtinut avizul OCPI, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2.Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele de servicii de cadastru.
3.Copie a principalelor contractede servicii de cadastru.Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat de autorizare in executarea
serviciilor de cadastru, in termen de valabilitate, respectiv: -Certificatul de autorizare in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei, eliberat de ANCPI clasa I si II (persoane juridice) si categoria A si D (persoane fizice autorizate).Declaratie privind asigurarea acelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii de cadastru, echipamente aflate in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, insotita de lista.Asigurarea personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului de servicii de cadastru.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Copie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 privind managementul calitatii pentru toata gama de lucrari/servicii, sau echivalent-valabil la data deschiderii ofertelor.Prezentare declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectia muncii, conform legislatiei in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii care au depus oferte admis. vor participe la licitatia electronica, conf. art.38-44 din H.G. nr.1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, membrii UCVAP, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate accesa direct si integral din SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  B.dul N.Titulescu nr.4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251/418268, Fax:  0251/418268
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str. Unirii, nr.19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/408213, Fax:  0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2010 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer