Licitatie Publica - Elaborare documentatie de cadastru si intabularea teren. St CF Sibiu Triaj km 387+ 295- km 389+ 877
Anunt de participare (utilitati) numarul 132152/16.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 Brasov, camerele P19-20, TelFax, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dospinescu, Adriana Mita, Tel. 0268/ 410709, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborare documentatie de cadastru si intabularea teren.St CF Sibiu Triaj km 387+ 295- km 389+ 877
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Statia CF Sibiu Triaj km 387+ 295- km 389+ 877 (suprafata de 56, 28 ha)
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatieide cadastru si intabularea terenurilor apartinand domeniului public al statului, aflate in administrare MTI pentru Statia CF Sibiu Triaj km 387+ 295- km 389+ 877 (suprafata de 56, 28 ha)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Statia CF Sibiu Triaj km 387+ 295- km 389+ 877 (suprafata de 56, 28 ha)
Valoarea estimata fara TVA: 112, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 2251, 20 lei cf.art.86, alin.1 HG 925/2006 in cont AC(SRCF Bv) prin vir. banc.cont RO92BPOS08002606941ROL01 Banc Post sau instr.garant.in original, ordin plata/fila CEC, lichid. caserie, IMM 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib, Decl.neincadr. art.691 si 181 OG34; decl. cf. Ord.314, Certif. constat. indepl. obligat. exigibile de plata a impozit la stat si locale si a contrib. pt asig. soc de stat si sanatate, Decl.participant procedura, Acord asociere(daca e cazul), Certif.constat ORC, docum. IMM, Certif autorizare ANCPI/ OCPI clasa I sau categ. autorizare D.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil la 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inreg de org competente sau decl de venituri pe anii 2009 si 2010 (in cazul PFA), Angajament ferm.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu partea din contractce va fi subcontractata si datele de recunoastere ale subcontractantilor, listaprincipale servicii prestatein ultimii 3 ani; experienta similara se sustine prin prezentarea in cadrul listei a unuia sau mai multe contracte avandca obiect prestarea unor servicii similare cu cele supuse achizitieila care s-a obtinut aviz OCPI;Recomandari din partea tuturor beneficiarilor contractelor care sustin exp similara; declaratie privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, CV-uri si copii dupa autorizatiile ANCPI/OCPI pt personalul autorizat, declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune op. ec. pt indeplinirea contractului, Angajament ferm;Certif ISO 9001:2008 sau certif echival. emise de organismele stabilite in alte state UE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 10:00
Locul: Str. Politehnicii nr.1, Brasov, sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, 256^ 1.b) si 256^2 din OUG34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2011 15:05