Licitatie Publica - Elaborare documentatie de executie pentru subsistemele auxiliare si executie prototip
Anunt de participare numarul 27745/13.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02512
Adresa postala: Str. Aeroportului nr. 16, judet ILFOV, Localitatea: Clinceni, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.+4021.423.30.58 int. 206, In atentia: Ing. Alexandru MOLNAR, Email: [email protected], Fax: +4021.423.10.30, Adresa internet (URL): www.acttm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie de executie pentru subsistemele auxiliare si executie prototip
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie serviciu Elaborare documentatie de executie pentru subsistemele auxiliare si executie prototip
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73300000-5 - Proiectare si executare in domeniul cercetarii si dezvoltarii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 59, 663.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 800.00 RON; Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din fonduri bugetare, iar plata se va faceprin Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica Ilfov
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici care se afla in situatiile prevazute la art. 180 din O.u.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura; Operatorii economici care se afla in situatiile prevazute la art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura; Operatorii economici care nu-si dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, vor fi exclusi din procedura. Documentele de calificare sunt precizate in documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii conform cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Xerocopie a certificatului, in termen de valabilitate, privind implementarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
190
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2007 12:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare: Din partea ofertantilor: reprezentantii acestora cu imputernicire si actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru asigurarea accesului in incinta U.M. 02512, operatorii economici sunt rugati sa transmita prin fax, cu cel putin o zi inainte de data la care doresc sa achizitioneze documentatia de atribuire/sa depuna oferta, datele de identificare (nume, prenume, nr. si serie B.I./C.I., nr. auto) ale reprezentantului care va achizitiona documentatia de atribuire/va depune oferta in numele lor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEINR 5, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.+4021.319.51.76, Email: [email protected], Fax: +4021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac se utilizeaza conform cap. IX din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: Str. Aeroportului Nr. 16, Judetul ILFOV, Localitatea: Clinceni, Cod postal: 077025, Romania, Tel.+4021.423.30.58, Fax: +4021.423.10.30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 08:39