Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatie expertizare tehnica si a unui studiu pe model la obiectivul de investitii: REABILITAREA PRIZEI SPA IONASESTI PRIN LUCRARI DE DIRIJARE A APEI IN ALBIA RIULUI SIRET, JUD. GALATI


Anunt de participare numarul 83515/31.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel.021-3322816, In atentia: ing. Tania Cotruta, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Moldova de Sud
Adresa postala: str. Stiintei nr. 97, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0236/460128, In atentia: Ing. Sin Iordana, Email: [email protected], Fax: 0236/417933
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Moldova de Sud
Adresa postala: str. Stiintei nr. 97, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0236/460128, In atentia: Ing. Sin Iordana, Email: [email protected], Fax: 0236/417933
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Moldova de Sud
Adresa postala: str. Stiintei nr. 97, Localitatea: Galati, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0236/460128, In atentia: Ing. Sin Iordana, Email: [email protected], Fax: 0236/417933
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala a Imbunatatirilor Funciare
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie expertizare tehnica si a unui studiu pe model la obiectivul de investitii: REABILITAREA PRIZEI SPA IONASESTI PRIN LUCRARI DE DIRIJARE A APEI IN ALBIA RIULUI SIRET, JUD. GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Moldova de Sud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie expertizare tehnica si a unui studiu pe model la obiectivul de investitii: REABILITAREA PRIZEI SPA IONASESTI PRIN LUCRARI DE DIRIJARE A APEI IN ALBIA RIULUI SIRET, JUD. GALATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului ed sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 51, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :700 lei;Garantia de buna executie este : in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibil., Decl.priv.neincadr.in prev.art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, Certif.de atest.fisc.ANAF pt.
Pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plataa imp.si taxelor catre stat, precum si a contrib.pt.asig.sociale de stat ladata de 30.06.2009, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxelor locale, Pers.juridice/fizice romane: Certif.Const.emis deORCCCINT, Certif.de inmatr.laCamera de Comert, Pers.juridice/fizice straine: Docum.care doved.o forma de inreg./ atest.ori apartenenta din pdv profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform.gen., Bilantul contabil din anul prec.31.12.2008 vizat de org.compet.in dom, Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: 90000 lei, respectiv 21305 euro, pentru 1 euro=4, 2243 lei la data de 13.07.2009 (curs BNR)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc, Decl.priv.lista princ.serv.prestate in ult.3ani, Fisa de inf.priv.exper: incheierea siindepl. In ult.3 ani a max.3 contr.a caror val. cumulata sa fie min.12000 lei, resp.2841 euro, realiz. prin prest.unor serv.similare celor licitate;Prez. CertificatISO9001 sau echivalent pentru domeniile A7, B5, D, Decl.priv.partile din contr.care sunt indepl.de subcontr, Decl.priv.utilajele, instal, echip.tehnice de care dispune op.ec.pt.indepl.coresp.
a contr, Decl.priv.efect.mediu an.al pers.ang.si al cadrelor de cond
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 10:00
Locul: sediul ANIF-RA Sucursala teritoriala Moldova de Sud, str. Stiintei nr. 97, Galati, judetul Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40(1) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice, documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici prin mijloace electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer