Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "ELABORARE DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU SEDIU ADMINISTRATIV AL JUDETULUI SALAJ SI BIBLIOTECA "


Anunt de participare la concursul de solutii numarul 127/30.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA/ENTITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Maria Vultur, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro
I.2)
Tipul autoritatii contractante si activitate (activitati) principala (principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Sectiunea II: OBIECTUL CONCURSULUI/DESCRIEREA PROIECTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita concursului/proiectului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
"ELABORARE DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU SEDIU ADMINISTRATIV AL JUDETULUI SALAJ SI BIBLIOTECA "
II.1.2) Descriere succinta
Elaborarea documentatiei tehnice presupune: -elaborarea studiului de fezabilitate;
-elaborarea proiectului tehnic.detaliilor de executie , a caietului de sarcini;
-elaborare documentatii pentru obtinerea de avize si autorizatii;
-elaborarea proiectului faza PAC;
II.1.3) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Criterii de selectie a participantilor
Decl. privind eligib.;Decl. privind art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certif. privind imp. si taxele locale si la stat.Decl. privind calitatea de participant;Certif. constatator- de inreg. la ORC.Val. min.a CA medii anuale pe ultimi 3 ani este de 100.000 lei - bilant la data de 31.12.2006 , 31.12.2007 si 31.12.2008;Lista personal tehnic de specialitate.Se va prezenta1 contractde servicii de aceeasi natura si complexitate, a carui val.sa fie de 60.000. lei;
III.2) Participarea este rezervata pentru o anumita profesie
Nu
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Tip de concurs
Licitatie deschisa
IV.2) Numele participantilor deja selectati
IV.3) Factori de evaluare a proiectelor
P TOTAL =P FINANCIAR x 40% + PARHITECTURA x 40% + P TEHNIC x 20%PUNCTAJFINANCIAR 100 puncteCosturile pt.elaborarea documentatiilor tehnice SF 20 puncteCosturile pt.elaborarea documentatiilor tehnice PT, DDE, CS, PAC 80 punctePUNCTAJARHITECTURA 100 puncteAmplasarea judicioasa pe terenul alocat constructiei 20 puncteCalitatea inovativa si expresivitatea plasticii arhitecturale 35 punctePunerea in valoare a cladirilor publice existente in relatia cu obiectivul proiectat 20 puncteFunctionalitatea ansamblului conform destinatiei obiectivului 25 punctePUNCTAJTEHNIC 100 puncteRealismul executiei(dificultatea executiei care rezulta din conformatia structurala) 60 puncteDurata totala de elaborare documentatiei 40 puncte
IV.4) Informatii administrative
IV.4.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta/entitatea contractanta
IV.4.2) Conditii de obtinere a documentatiei contractuale si a documentatiei suplimentare
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru obtinerea de documente
Data: 14.05.2009 Ora: 16:00
Documente de plata
Nu
Conditii si modalitate de plata
IV.4.3) Termen limita pentru depunerea proiectelor sau a cererilor de participare
Data: 25.05.2009 Ora: 14:00
IV.4.4) Data expedierii invitatiilor de participare candidatilor selectati
IV.4.5) Limba sau limbile in care pot fi redactate proiectele sau cererile de participare
Romana
IV.5) Recompense si juriu
IV.5.1) Se vor acorda una sau mai multe prime
Da
Numarul si valoarea primelor care urmeaza sa fie acordate
- premiul I 1000 euro cu TVA- premiul II 800 euro cu TVA
IV.5.2) Detalii privind platile catre toti participantii
IV.5.3) Contracte atribuite in urma concursului: Contractele de servicii atribuite in urma concursului vor trebui sa fie atribuite castigatorului sau unuia dintre castigatorii concursului
Da
IV.5.4) Decizia juriului este obligatorie pentru autoritatea contractanta/entitatea contractanta
Da
IV.5.5) Numele membrilor juriului selectati
1. TIBERIU MARC
2. CSOKA TIBERIU
3. VLAICU COSMIN RADU
4. BARA RADU
5. CRIHAN CATITA
6. POP MIRCEA
7. NADASAN CARMEN
8. VULTUR MARIA
9. COSTEA GHEORGHE
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Concursul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer