Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnica proiect integrat:"Modernizare infrastructura rutiera si extindere retea de joasa tensiune in comuna Prigoria, judetul Gorj
Anunt de participare numarul 53574/26.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comunei Prigoria (Primaria comunei Prigoria)
Adresa postala: com. Prigoria, Localitatea: Prigoria, Cod postal: 217370, Romania, Punct(e) de contact: Razvan Nica, Tel.0253274607, Email: [email protected], Fax: 0253274607, Adresa internet (URL): www.primariaprigoria.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie tehnica proiect integrat: "Modernizare infrastructura rutiera si extindere retea de joasa tensiune in comuna Prigoria, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Prigoria, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in achizitia urmatoarelor loturi:
L1 - SF modernizare infrastructura rutiera in comuna Prigoria
L2 - SF extindere retea de joasa tensiune in comuna Prigoria
L3 - Elaborare PT + DDE + CS proiect integrat
Executia fiecarui lot va incepe numai in baza unui ordin administrativ emis de Autoritatea Contractanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul consta in achizitia urmatoarelor loturi:
L1 - SF modernizare infrastructura rutiera in comuna Prigoria (16+120 km)
L2 - SF extindere retea de joasa tensiune in comuna Prigoria ( cca 3.135 km)
L3 - Elaborare PT + DDE + CS proiect integrat
Valoarea estimata fara TVA: 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 500 RON pentru fiecare lot conform fisei de date achizitieiGarantie de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract (fiecare lot se contracteaza separat) fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea se face din Bugetul local FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular A din Anexa 1 la Ghidul de aplicare al OUG34
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 - Formular B din Anexa 1 la Ghidul de aplicare al OUG34
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat si Bugetul Local (original sau copii legalizate) valabile la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor
Copie certificat de inregistrare emis de Oficiul registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2005-2007)- Bilant contabil inregistrat si vizat la DGFP in copie legalizata
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa nu fi inregistrat pierderi in ultimii 3 aniCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: minim 150000 RON pentru loturile L1 si L2, respectiv minim 300000 RON pentru lotul L3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani - Formular C2 din Anexa 1 la Ghidul de aplicare al OUG34 - pentru fiecare lot in parte
Certificare ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un contract asemanator in valoare de peste 50000 RON pentru loturile L1 si L2, respectiv 100000 RON pentru lotul L3Minim o recomandare din partea unui beneficiar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza unei imputerniciri, reprezentantii Ministerului Finantelor Publice
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala, Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta conform art 67/OUG 94/2007, valoarea estimata a contractului fiind inferioara pragurilor valorice prevazute la art 55 alin 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2008 13:13