Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnico economica pentru obiectivul de investitie Asfaltare DJ 176, Vama Vatra Moldovitei, km 2+000-8+000, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 76340/27.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Micsunica Andronache, Tel.0230210148, interior 206, Email: [email protected], Fax: 0230521536, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie tehnico economicapentru obiectivul de investitieAsfaltare DJ 176, Vama Vatra Moldovitei, km 2+000-8+000, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 176, km. 2+000 - 8+000, Vama - Vatra Moldovitei, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studiu de fezabilitate se va intocmi inconformitate cu prevederileHotararii Guvernului nr. 28 din 9 ianuarie 2008. Studiul de fezabilitate va cuprinde analiza economica financiara, studiul topografic, studiul geotehnic si studiul hidrologic. Totodata se vor intocmi expertizele tehnice, documentatiile pentru avize/acorduri si se vor obtine toate avizele si acordurile necesare emiterii autorizatiei de construire.
- Proiect tehnicPT + caiete de sarcini + detalii de executie DDE - (proiectul tehnic se va preda impreuna cu referatul verificatorului de proiecte atestat).Proiectul tehnic se va intocmiin conformitate cu prevederile ordinului nr.863 din 02 iulie 2008, pentru aprobarea Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararii Guvernului nr.28 din 9 ianuarie 2008 privind aprobarea continutului-cadru al documentatiei tehnico-economice aferente investitiilor publice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investitii si lucrari de interventii.- Asistenta tehnica pe perioada executiei lucrarilor -pentru obiectivul de investitie Asfaltare DJ 176, Vama Vatra Moldovitei, km 2+000-8+000, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare documentatie tehnico economica( SF + PT + CS +DDE)pentru obiectivul de investitieAsfaltare DJ 176, Vama Vatra Moldovitei, km 2+000-8+000, judetul Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 183, 100RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conformitate cu prevederile art.122 litera i) din OUG nr. 34/19.04.2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantia de participare este in suma de 3.600 lei si garantia de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea Guvernului nr.1256/2005, privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr.577/1997 si bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul 12A Declaratie privind eligibilitatea .2.Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.
3.Formularul 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4.Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
5. Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice
6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
7.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluidepe langa Tribunalul Teritorial
in copie
8.Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat.
2.Bilanturile contabile la 2005, 2006, 2007 vizate si inregistrate de organele competente.
3.Balanta de verificare contabila la data de 31.12.2008
3.Informatii privind principalii indicatori economico-financiari (riscul de firma)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifre medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, :549.000 lei2.Bilanturile contabile la 2005, 2006, 20073.Balanta de verificare contabila la data de 31.12.20084.Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008.Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30%- pentru anul financiar 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie care contine Informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni
2.Lista cu personalul de specialitate si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
3.Declaratie care contine Informatii privind dotarile specifice.
4.Lista dotarilor specifice
5.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim: - 2 ingineri specialitatea CFDP-1 topograf, -1 geolog, -1 verificator proiectechipament ridicari topo, soft prelucrare topo, calculator, software pentru proiectare cu licenta, copiator, echipament pentru editare (imprimante, plotere etc.), mijloacele de transport si alte mijloace fixeOfertantii vor face dovada finalizariiin ultimii 3 ani a unui contract pentru servicii similare (studiu de fezabilitate, studiu topografic, studiu geotehnic, studiu hidrologic, proiect tehnic, detalii de executie) cod CPV: 71322500-6 Servicii proiectare tehnica pentru infrastructura de transport si a carei valoare sa fie de cel putin de 54.900 lei.se vor anexa copii dupa contractele de servicii si procesele verbale de predare primire/receptie a documentatiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1997 din 24.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2009 10:00
Locul: Sediul DJDP Suceava, mun, Suceava, str. : tefan cel Mare, nr. 36, sala Ion Irimescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.: (+4)021/310.46.41, Fax: : (+4)021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4)0230-216321, Fax: : (+4)0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic - Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/210148/123, Fax: 0230/521536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2009 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer