Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnico-economica faza Studiu de fezabilitate, Proiect tehnic, Documentatie deviz de executie Modernizare DJ 680A, Sacu (DN 6 km 474+525) Tincova Pestere Maciova Ciuta Obreja (DN 68), km 0+000 18+800
Anunt de participare numarul 33463/21.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Adresa postala: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Localitatea: Resita, Cod postal: 320067, Romania, Punct(e) de contact: Isabela Bianca Livia Izvernar, Tel.0255/228862, Email: [email protected], Fax: 0255/228863
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Administrare a domeniului public si privat
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie tehnico-economica faza Studiu de fezabilitate, Proiect tehnic, Documentatie deviz de executie Modernizare DJ 680A, Sacu (DN 6 km 474+525) Tincova Pestere Maciova Ciuta Obreja (DN 68), km 0+000 18+800
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul ofertantului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnico-economica faza studiu de fezabilitate, proiect tehnic, Documentatie deviz de executie pentru obiectivul Modernizare DJ 680A, Sacu (DN 6 km 474+525) Tincova Pestere Maciova Ciuta Obreja (DN 68), km 0+000 18+800
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va realiza proiectul tehnic pentru un total de 18, 800 km.
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 4.600 lei, dovada prin scrisoare de garantie bancara, pentru I.M.M.2.300 lei.Ofertantul va constitui o garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sumele defalcate din taxa pe valoarea adaugata destinate finantarii cheltuielilor privind drumurile judetene si comunale conform Hotararii nr. 917 din 7 august 2007.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181,
Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale, asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate,
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale,
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil pentru anii 2004, 2005 si 2006, declaratie din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face la casieria autoritatii contractante sau prin virament bancar in contul RO32TREZ1815040XXX001498, deschis la Trezoreria Resita.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2007 10:00
Locul: Piata 1 Decembrie 1918 nr. 7, 320087 Resita, DADPP Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Caras-Severin
Adresa postala: str. Horia, nr. 2-4, judet Caras-Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania, Tel.0255211554, Fax: 0255211554
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Adresa postala: Piata 1 Decembrie 1918 nr. 7, Localitatea: Resita, Cod postal: 320067, Romania, Tel.0255228862, Email: [email protected], Fax: 0255228863
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 13:54