Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.), verificare proiect si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ,,Consolidare de mal pe parau Curita sat Curita, comuna Casin, judetul Bacau: obiect 1- Aparare mal stan
Anunt de participare numarul 131152/23.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Investitii, Tel. 0234 / 537383, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.), verificare proiect si executie lucrari pentruobiectivulde investitie , ,Consolidare de mal pe parau Curita sat Curita, comuna Casin, judetulBacau: obiect 1- Aparare mal stang parau Curita zona Gradinita?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Parau Curita sat Curita punct Gradinita amonte pod peste paraul Curita
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de proiectare documentatie tehnico-economica (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.), verificare proiectsi executie de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: proiectarea si verificarea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.), intocmirea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza tehnica, etc), intocmirea documentatiilor necesare obtinerii certificatului de urbanism, avizelor si acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism, obtinerea certificatului de urbanism si avizelor si acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism, obtinerea autorizatiei de construire, intocmirea oricarei documentatie sau studiu solicitat inclusiv reactualizarea Devizului General ori de cate orisolicita achizitorul pe toata perioada pana la finalizarea executiei lucrarilor, intocmirea documentatiilor pentruexpropiere terenuri (daca este cazul), intocmirea documentatiilor necesare pentru achizitia terenurilor (daca este cazul), identificarea proprietarilor, inventarierea actelor de proprietate, documentatii cadastrale, documentatii pentru scoaterea definitiva din circuitul agricol, avizari O.C.P.I, obtinere carti funciare, expertiza terenurilor, etc. inclusiv pentru elaborarea Planului de securitate si sanatate, executarea lucrarilor (Aparare de mal din gabioane pe o lungime de 40 m) si asigurarea asistentei tehnice pe parcursul executiei lucrarilor de constructii executiepentru realizarea obiectivului de investitii ?Consolidare de mal pe parau Curita sat Curita, comuna Casin jud. Bacau: obiect 1 - Aparare mal stang parau Curita zona Gradinita?.
Valoarea estimata fara TVA: intre 48, 387 si 58, 064RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art.122, alin. j) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este 700, 00 lei.Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA si se va constitui conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitie se finanteaza din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (valabile la data depunerii ofertelor in S.E.A.P);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de O.R.C; Persoanele straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in calitate de persoana juridica si Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident)din care sa rezulte obiectul de activitate relevant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Informatii generale;Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate la organele in drept;Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 86.000, 00 lei pentru lucrari de constructii si cel putin 4.000, 00 lei pentru serviciile de proiectare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie si Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani si respectiv Declaratie si Lista principale prestari de servicii in ultimii 3 ani insotite de recomandari din partea beneficiarilor;Fisa privind , ,Experienta Similara?;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Cerinte obligatorii pentru atestarea persoanelor aferente prestarii serviciilor de proiectare: Atestate verificatori proiecte conform Ordinului M.L.P.T.L. nr.777/2003.Se solicita cerinta minima obligatorie, desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia lucrarilor (R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul: V? Constructii si amenajari hidrotehnice; ;Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice.Se mai solicita: Certificat ISO 9001; Certificat ISO 14001;Certificat OHSAS 18001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi finalizat contracte similare de executie a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala sau mai mare cu 38.000, 00 LEI (fara T.V.A.).Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi finalizat contracte deservicii similare a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu sau mai mare cu 2.000, 00 LEI (fara T.V.A.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19366/19.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (S.E.A.P.) conform prevederilor H.G. nr. 1660/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare. Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P. laadresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari.Vor fi acceptate numai ofertele depuse online in S.E.A.P.Documentul de justificare a procedurii este atasat la lista Documentatie si clarificari. Valoarea de 48.387, 00 leieste aferenta anului 2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2 lit.a) din OUG. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234.541646, Fax: 0234.510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:41