Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Elaborare Documentatie tehnico-economica necesara accesarii POR Axa 1 pentru obiectivul: Promenada Turistica Mamaia (DALI, PT, PAC, DDE, CS lucrari)?


Anunt de participare numarul 113022/15.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala:  BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Punct(e) de contact:  GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. 0241488157, Email:  [email protected], Fax:  0241488924, Adresa internet (URL):  www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Elaborare Documentatie tehnico-economica necesara accesariiPOR Axa 1 pentru obiectivul: Promenada Turistica Mamaia (DALI, PT, PAC, DDE, CS lucrari)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Constanta, Statiunea Mamaia, zonacuprinsa intre Bd. A. Lapusneanu ? Sat Vacanta ? zona Perla ? promenada Cazino Club Castel ? limita teritorial administrativa a municipiului Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Elaborare Documentatie tehnico-economica necesara accesariiPOR Axa 1 pentru obiectivul: Promenada Turistica Mamaia (DALI, PT, PAC, DDE, CS lucrari)?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Elaborare Documentatie tehnico-economica ~Promenada Turistica Mamaia (DALI, PT, PAC, DDE, CS lucrari)~
? Reabilitare aleii pietonale principale din Sat Vacanta;
? Reabilitare si reamenajare piateta Perla;
? Reabilitare si reamenajare promenada Perla ? Cazino Mamaia;
? Reabilitare si modernizare piateta si promenada Cazino Mamaia:
? Reabilitarea si reamenajarea promenadei Cazino Club Castel ? Hotel Vega ? pana la limita teritorial administrativa a municipiului Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 534, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare -10000 lei, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cu posibilitatea finantarii prin intermediul PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica? formular P; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;formular B - privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, de plata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalunde ;formular A- declaratie privind eligibilitatea; Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala ce vizeaza activitatea din ultimii trei ani(2007, 2008, 2009) ? completare si prezentare formular I ;
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), forma scurta, inregistrate si vizate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O cifra de afaceri medie anuala de cel putin 1.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare, prestate in ultimii 3 ani-Formularul C2 ;
Prestarile de servicii similare (enumerate in formularul C2) se confirma prin prezentarea unor (scrisori de recomandare din partea beneficiarului semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale);
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani -Formularul F;
Lista cu personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului (nume, profesie, pozitia propusa in derularea contractului);
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru indeplinirea contractului de achizitie publica: Se va prezenta o lista cu echipa formata din specialisti in domeniu, care sa acopere toata gama de servicii specifice proiectului;
Se vor anexa CV-urile echipei de proiectare (original), precum si diplome / atestate / certificate ale specialistilor, prezentate in copii semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In vederea verificarii proiectului, ofertantii vor anexa CV-ul, atestatul si legitimatia (in termen de valabilitate) a specialistului/specialistilor verificatori de proiect - persoana fizica (alta decat personalul implicat in elaborarea proiectului) ? se vor prezenta copii semnate si stampilate de catre ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? ;formularul D (privind subcontractantii, daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta cel putin un contract care sa indeplineasca cumulativ urmatoarele cerinte: ? A fost derulat si finalizat in ultimii trei ani de la data limita pentru depunerea ofertelor;? A avut ca obiect pregatirea si proiectarea unui obiectiv de investitii aprobat la finantare prin PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul ?Poli de crestere?;? Suma valorilor serviciilor prestate, incluse in acest contract cu care se demonstreaza experienta similara, sa fie cel putin 534.000 lei, fara T.V.A.Echipa de proiectare va fi compusa din: - Arhitect - membru al Ordinului Arhitectilor din Romania, cu o experienta profesionala de cel putin 10 ani si atestat ca specialist de catre Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National, pentru desfasurarea activitatii in domeniul protejarii monumentelor istorice;
- Arhitect urbanist - membru al Ordinului Arhitectilor din Romania, cu o experienta profesionala de cel putin 5 ani;
- Ingineri de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in proiectarea ?lucrarilor de drumuri?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 13:00
Locul: Primaria Mun. Constanta, bd. Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observatorii desemnati de UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Bugetul local cu posibilitatea finantarii proiectului ?Promenada Turistica Mamaia? prin intermediul PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-616.003, Email:  [email protected], Fax:  0241-606.597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Bd. Tomis nr. 51, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241-488.115, Fax:  0241-488.924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2010 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer