Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnico-economica pentru proiectul de investitii Reabilitarea cladirii monument istoric Cladirea Transilvania din municipiul Zalau


Anunt de participare numarul 49553/14.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Adresa postala: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Camera 4, Registratura, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing. SABOU GLIGORE - Sef serviciu investitii-achizitii publice, Tel.0260/610550/116/144, In atentia: ing. POP ANGELICA, Email: [email protected], Fax: 0260/661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Zalau, Serviciul investitii-achizitii publice
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr. 3, camera 24, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing. Sabou Gligore - Sef serviciu, Tel.0260-610550/116/144, In atentia: ing. Pop Angelica - consilier, Email: [email protected], Fax: 0260-661869
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Zalau, Serviciul investitii-achizitii publice
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr. 3, camera 24, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Punct(e) de contact: ing. Sabou Gligore - Sef serviciu, Tel.0260-610550/116/144, In atentia: ing. Pop Angelica - consilier, Email: [email protected], Fax: 0260-661969
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice ale autoritatilor locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie tehnico-economica pentru proiectul de investitii Reabilitarea cladirii monument istoric Cladirea Transilvania din municipiul Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnico-economica pentru proiectul de investitii Reabilitarea cladirii monument istoric Cladirea Transilvania din municipiul Zalau - prestari servicii conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare documentatie tehnico-economica pentru proiectul de investitii Reabilitarea cladirii monument istoric Cladirea Transilvania din municipiul Zalau - prestari servicii conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 344, 537.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
290 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare: 6.800 lei, achitata prin: numerar, ordin de plata sau scrisoare de garantie bancara.2.Garantia de buna executie-10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 sau un document echivalent, pentru persoane fizice/juridice straine.2. Prezentarea cazierului judiciar: Pentru persoane fizice/juridice romane: cazierul judiciar al reprezentantului legal al ofertantului.Pentru persoane juridice straine: cazierul judiciar al societatii sau alte documente echivalente.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 sau un document echivalent, pentru persoane fizice/juridice straine.
4. Certificate constatatoare privind plata taxelor catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local pentru persoane fizice/juridice romane sau documente echivalente, pentru persoane fizice sau juridice straine.
5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
6. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial/Autorizatie de functionare/alte documente echivalente.Modul de prezentare al acestor documente este specificat in fisa de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.033.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista prestatiilor similare in ultimii 3ani.
2. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice.
3. Informatii privind contractele aflate in derulare.
4. Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
6. Situatia privind tipul relatiilor contractuale cu persoanele angajate in realizarea obiectivelor contractului.7. Informatii referitoare la asigurarea cu specialisti atestati.
8. Informatii privind subcontractantii
Modul de prezentare al acestor documente este specificat in fisa de date a achizitiei.
9.Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN 9001:2001 (ISO 9001:2000), sau echivalent.
Modul de prezentare al acestor documente este specificat in fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Personal minim obligatoriu: - 1 arhitect, specialist in monumente istorice, cu minim 5 ani experienta in domeniu;
- 1 inginer proiectant constructii civile, specialist in monumente istorice, cu minim 5 ani experienta in domeniu;
- 1 economist/inginer, specialist in analiza cost beneficiu, cu minim 5 ani experienta in domeniu;
- 1 inginer/economist, specialist in elaborarea planului de marketing, cu minim 5 ani experienta in domeniu.2. Se va face dovada asigurarii cu cel putin 2 specialisti in monumente istorice: arhitect si inginer proiectant constructii civile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Experienta ofertantului in prestarea serviciilor de proiectare conform cod CPV 74200000-1
16%
Descriere:
3.
Experienta specialistilor "cheie" implicati in proiect conform CV-urilor prezentate
16%
Descriere:
4.
Durata de realizare a contractului
8%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2008 12:00
Locul: Primaria municipiului Zalau, Piata Iuliu Maniu nr. 3, Sala "Avram Iancu"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Zalau, Serviciul juridic
Adresa postala: Piata Iuliu Maniu nr. 3, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450016, Romania, Tel.0260-610550, Email: [email protected], Fax: 0260-661869, Adresa internet (URL): www.zalausj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer