Licitatie Publica - Elaborare Documentatie tehnico-economica pentru reabilitarea drumurilor judetene:DJ561, DJ561A, DJ641, DJ606A, DJ605A, DJ552A, DJ606
Anunt de participare numarul 24453/20.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare Documentatie tehnico-economica pentru reabilitareadrumurilor judetene: DJ561, DJ561A, DJ641, DJ606A, DJ605A, DJ552A, DJ606
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Pe drumurile judetene: DJ561, DJ561A, DJ641, DJ606A, DJ605A, DJ552A, DJ606
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Documentatie tehnico-economica: Expertiza tehnica, Studiu geo, Studiu topo, SF, PT, CS, DDE, pentru reabilitari drumuri DJ561, DJ561A, DJ641, DJ606A, DJ605A, DJ552A, DJ606
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74231900-6-Servicii de expertiza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
233, 36 km reabilitari drum judetean: lot 1=95, 840 km; lot 2=64, 332 km; lot 3=73, 188 km
Valoarea estimata fara TVA: 756, 302RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :1553 leipt. Lotul nr 1; 1042 leipt. Lotul nr 2; 1185 leipt. Lotul nr 3; garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5%din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si art.181 Certificate constatatoare-privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale Certificat de inregistrare (CUI) ; Certificat constatator-emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani ; Bilantul contabil pe anul 2006 , vizat de Directia Generala a FinantelorPublice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, ce au avut ca obiect servicii similare; Recomandari din partea beneficiarilor Resurse tehnice Resurse umane; Standarde de asigurare a calitatii; Reguli referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tehnic
70%
Descriere:
2.
economic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: cASIERIA CONSILIULUI JUDETEAN DOLJ
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Sttavopoleos nr. 3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Administratie Locala, Secretariat
Adresa postala: strada Unirii nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200732, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251418568
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2007 14:59