Licitatie Publica - ELABORARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU REALIZAREA CAMPUSULUI SCOLAR LA GR. SC. "OCTAVIAN GOGA" JIBOU
Anunt de participare numarul 24939/26.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIAORAS JIBOU
Adresa postala: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Localitatea: Jibou, Cod postal: 455200, Romania, Punct(e) de contact: DEAK MARIA, Tel.0260644713, In atentia: DEAK MARIA, Email: [email protected], Fax: 0260/641300, Adresa internet (URL): www.primariajibou.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ELABORARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA PENTRU REALIZAREA CAMPUSULUI SCOLAR LA GR. SC. "OCTAVIAN GOGA" JIBOU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Jibou, str.Plopilor -teren viran, jud.Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiei pentru realizarea campusului scolar de la Gr. Sc. "Octavian Goga" Jibou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
74225000-2-Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.1)
74233200-3-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procurere proiect tip, adaptare la teren, documentatie pentru avize, acorduri si autorizatie de construire, proiect rcordare la utilitati, asistenta tehnica la executarea lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 262, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1000 lei, in numerar, op sau scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG nr.454/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG nr.34/2006, cazier judiciar al reprezentantului legal al ofertantului, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, inclusiv cele locale, Certficat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilantul contabil pe anul 2006, vizat si inregistrat la DGFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista prestatiilor similare in ultimii 3 ani, Declaratie privind efectivele de personal angajat si al cadrelor de conducere, specialisti "cheie" implicati in proiect, insotita de CV-urile acestora, relevanta fata de serviciile solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: numerer la caseria Primariei Oras Jibou
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 11:00
Locul: la sediul Primariei oras Jibou
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a rezultatului licitatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Oras Jibou - Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918, nr.4, Localitatea: Jibou, Cod postal: 455200, Romania, Tel.260/644713, Email: [email protected], Fax: 0260/641300, Adresa internet (URL): www.primariajibou.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2007 11:45