Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnico-economica Reabilitare si modernizare DJ 411 Limita Judet Calarasi - Hotarele - Isvoarele -Teiusu - Mironesti - Comana - Budeni - Branistari - Calugareni - Cringuri - Singureni- Iepuresti - Bulbucata - Podu Doamnei - Cleja
Anunt de participare numarul 48116/01.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA UDROIU, Tel.0246214594, In atentia: Lupu Maria, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie tehnico-economica Reabilitare si modernizare DJ 411 Limita Judet Calarasi - Hotarele - Isvoarele -Teiusu - Mironesti - Comana - Budeni - Branistari - Calugareni - Cringuri - Singureni- Iepuresti - Bulbucata - Podu Doamnei - Clejani (DN 61); 44, 541 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DJ 411 Limita Judet Calarasi - Hotarele - Isvoarele -Teiusu - Mironesti - Comana - Budeni - Branistari - Calugareni - Cringuri - Singureni- Iepuresti - Bulbucata - Podu Doamnei - Clejani (DN 61); 44, 541 km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
elaborastudiul de fezabilitate, inclusiv analiza socio economica, expertza tehnica unde este cazul, proiectul tehnic, caietele de sarcini si detaliile de executie necesare executiei lucrarilor, documentatia de licitatie, precum si documentatia necesara pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiei de construire, asistenta tehnica pe timpul executiei lucrarilor. .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232250-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DJ 411 Limita Judet Calarasi - Hotarele - Isvoarele -Teiusu - Mironesti - Comana - Budeni - Branistari - Calugareni - Cringuri - Singureni- Iepuresti - Bulbucata - Podu Doamnei - Clejani (DN 61); 44, 541 km
Valoarea estimata fara TVA: 1, 185, 160RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
190 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare 21330 lei, garantia de buna executie-10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul multinational, ,Asist.teh.pt.sprijinirea autorit.administ.publ.locale.in pregat.tehnica a proiect.de investiti.P.O.R 2007-2013din bugetul M.D.L.P.L.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a
ofertantului: conform doc. de atribuire
1.decl ca ofertantul nu se incadreaza in sit. art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006;2.certif. de atest fiscala -DGFP ca nu are datorii, la 31.01.2008;
3.certif. taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, la 31.01.2008;
4.decl. privind calitatea de participant la procedura;5.certificat de imatriculare; certif. constatator, ORC ca ob de activ al of include prestarea serviciilor iar pt pers juridice/fizice straine, doc edif care sa dovedeasca o forma de inregistrare, elib cu cel mult 30 zile inainte dedeschiderea of.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economica si financiara : conform doc. de atribuire
1. informatii generale;
2.Ultimul bilant de verificare contabila3.Informatii privind situatia finanaciara- Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani - egala sau mai mare decat 2.400.000 lei;
4.obligatii contractuale in desfasurare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si profesionala : conform doc. de atribuire
1. lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
2. recomandare din partea beneficiarulu
3.copii dupa contractele prezentat in lista cel putin un contract cu o valoare egala sau maimare de 356.000, 00 lei
4.inf. ref. la studiile, preg. prof. si calif. person.de cond. si ale pers.respons.pt. indeplin.contr. de serv.. inclusiv cei 2 exeperti cheie;5. certificat ISO 9001;
6.declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pret
60%
Descriere:
2.
experient.prof.expert 1
15%
Descriere:
3.
experient.prof.expert 2
15%
Descriere:
4.
durata
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritati contractante Consiliul Judetean Giurgiu, etaj 3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2008 16:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu , str. Bucuresti nr.10 parter, cam.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputernicitiiai ofertelor(maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul multinational, ,Asist.teh.pt.sprijinirea autorit.administ.publ.locale.in pregat.tehnica a proiect.de investiti.P.O.R 2007-2013din bugetul M.D.L.P.L.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sec.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luari la cunostinta de catre contestatator despre un act al autoritati contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridicadin cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str.Bucuresti nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel.0246/216511, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 11:43