Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnico-economica si de finantare ptr. obiectivul proiect integrat in Comuna Botiza, prin care se solicita o finantare prin FEADR in valoarede 2.5 mil. EURO.


Anunt de participare numarul 49442/10.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTIZA (PRIMARIA COMUNEI BOTIZA)
Adresa postala: COMUNA BOTIZA, JUD. MARAMURES, STR. PRINCIPALA, NR. 416, Localitatea: Botiza, Cod postal: 437065, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-SILVIU GROSAN, Tel.0262/334011, Email: [email protected], Fax: 0262/334157
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie tehnico-economica si de finantare ptr. obiectivul proiect integrat in Comuna Botiza, prin care se solicita o finantare prin FEADR in valoarede 2.5 mil. EURO.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Obiectivele mentionate la sectiunea II.1.1 se vor realiza in comuna BOTIZA, judetul Maramures, prin Programul FEADR, Masura 3.2.2.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea studilor de fezabilitate pentru toate obiectivele enumerate mai sus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74000000-9 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini Valoarea estimata fara TVA: 40.000EURO, platibili in lei la cursul din ziua contractarii.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de executie: 1% din valoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract individual
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre buget local si buget de stat, certif.constatator emis de ORC - pers.juridice, doc. care dovedesc o forma de inregistrare-pers.fizice/juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe anul 2006 si 2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-principalele contracte de prestari avand ca obiect similar realizate in ultimii 3 ani, care sa includa : realizarea de documentatie tehnico-economica, documentatii de finantare.
Valoarea totala a respectivelor obiective sa fie de minim 3, 0 milioaneEURO;
-informatii privind personalul tehnic de specialitate (minimum 8, din care cel putin 5 full time), - se va prezentarea echipa propusa pt. realizarea lucrarii (se ataseaza C.V-urile fiecaruia),
- recomandari pt. servicii similare-minim 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Exclusiv IMM urilor care au angajati cu specializarile necesare realizari studiilor de fezabilitate pentru cele 8 obiective.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
824
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria instituitiei sau cu OP in cont RO53TREZ44324510220XXXXX, deschis la Trezoreia DRAGOMIRESTI, Jud. MARAMURES
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
06.05.2008
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 13:00
Locul: COMUNA BOTIZA, JUD. MARAMURES, STR. PRINCIPALA, NR. 416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane care prezinta imputernicire din partea ofertantului sau persoane cu functii de conducere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Botiza
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 416, Localitatea: COMUNA BOTIZA, Cod postal: 437065, Romania, Tel.0262 / 334011, Fax: 0262 / 334157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2008 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer