Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnico-economice (faza S.F) pentru obiectivul de investitii ?Amenajare rau Putna, comuna Bolotesti, judetul Vrancea?


Anunt de participare numarul 102064/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciu Investitii, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  ing.Alis Bungeanu, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatie tehnico-economice (faza S.F) pentru obiectivul de investitii ?Amenajare rau Putna, comuna Bolotesti, judetul Vrancea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate pe raza comunei Bolotesti, judetul Vrancea in albia minora a raului Putna, aval pod rutier Ganesti ?Satu Nou Panciu pana in dreptul bisericii din satul Bolotesti-mal drept de la km 28 la km 37.
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA(FAZA S.F.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: intocmirea documentatiei tehnico-economice (faza S.F.), elaborarea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza etc), intocmirea documentatiilor pentru obtinerea certificatul de urbanism si pentru obtinerea avizelor si acordurilor necesare obtinerii autorizatiei de construire, obtinerea certificatrului de urbanism si avizului de gospodarirea a apelor. In cadrul Devizului General la capitolul 1 CHELTUIELI PENTRU OBTINEREA SI AMENAJAREA TERENULUI se vor include si cheltuieli pentru intabulare si documentatiile cadastrale a suprafetelor de teren ce vor fi ocupate de lucrari. Se solicita si reactualizarea Devizului General ori de cate ori solicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborarea P.T.; sustinerea avizarii S.F.-ului elaborat la C.T.E. Administratia Bazinala de Apa ?SIRET? Bacau, C.T.E. a Administratiei Nationala Apele Romane, C.T.E. a Ministerul Mediului si Padurilor-ordonatorul principal de credite si Consiliul Interministerial de Avizare daca este cazul; Reactualizarea S.F.-ului elaborat, daca este cazul, pana la elaborarea Caietului de Sarcini in vederea achizitionarii serviciilor de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) ori de cate ori solicita achizitorul
Valoarea estimata fara TVA: 37, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 756, 00 RON.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive intr-un cuantum de 10%din valoarea contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit : Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor existente de plata a impozitelor si taxelor catre stat(valabile la data deschiderii ofertelor); Cazier judiciar;Certificat de inregistrare;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila la 31.03.2010;Obligatii contractuale in desfasurare, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 75.630, 00 RON (fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii similare(proiectare lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice) prestate in ultimii 3 ani ;, ,Experienta similara? anexat pentru cel mult 3 contracte de servicii similare;cel putin a 3(trei) recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru prestarea unor servicii similare ; declaratie care sa contina informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din dotare;Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani + C.V.-uri .Cerinte obligatorii: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniul: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c) intocmirea studiilor de gospodarire a apelor si d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 107/2010 pentru: persoane fizice: categoria B sau C;saupersoane juridice: clasa a III-a.Certificat de atestare ISO 9001 pentru managementul calitatii sau alt document echivalent.Certificat de atestare ISO 14001 pentru managementul de mediu sau alt document echivalent.Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent- pentru managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi incheiat si indeplinit 1 (un) contract de servicii similar de valoare egala sau mai mare de 18.900, 00 RON (fara TVA) sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulata egala cu 43.000, 00 RON (fara TVA) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8118/11.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in S.E.A.P.conform prevederilor H.G. 1660/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare. Documentatia si clarificarile se pot vizualiza in S.E.A.P prin actionarea butonului "Documentatii si clarificari". Vor fi acceptate numai ofertele depuse online in S.E.A.P
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  BACAU, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234.513.296, Fax:  0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza C.N.S.C-ul in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta .Deciziile C.N.S.C-ului pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa ?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea:  BACAU, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234.541.646, Fax:  0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer