Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatie tehnico?economica - faza PTh+DTAC pentru LUCRARI LA LEA JT - 26 loturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 143049/12.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 148-150 (Sediu principal); Pta Trandafirilor nr. 17, Tg. Mures (sediul E.ON care desfasoara procedura de achizitie), Localitatea: Iasi/Tg. Mures, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Veronica Baier, Tel. +40 0365403681, Email: [email protected], Fax: +40 0365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE
Adresa postala: Pta Trandafirilor nr. 17, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403681, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Elaborare documentatie tehnico?economica - faza PTh+DTAC pentru LUCRARI LA LEA JT - 26 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: raza de activitate a E.ON Moldova Distributie
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnico?economica - faza PTh+DTAC pentru LUCRARI LA LEA JT - 26 loturi (conform anexei atasate)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare documentatie tehnico?economica - faza PTh+DTAC pentru LUCRARI LA LEA JT - 26 loturi conform anexei atasate
Valoarea estimata fara TVA: 2, 338, 285RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot1=274 lei; Lot2=398 lei; Lot3=255 lei; Lot4=581 lei; lot5=1890 lei; lot6=1412, 4; lot7=707 lei; lot8=1641 lei; lot9=1078; lot10=937 lei; lot11=706 lei;lot12=468 lei; lot13=254 lei; lot14=218 lei; lot15=2274 lei; lot16=3348 lei; lot 17=1242 lei; lot18=798 lei; lot19=1013 lei; lot20=429 lei; lot21=607 lei; lot22=530 lei; lot23=423 lei; lot24=774 lei; lot25=695 lei; lot26=433 lei. Echivalenta pt o garantie de particip depusa in euro seva face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a candidaturilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la data limita stabilita pt depunerea candidaturilor.Candidaturile neinsotite de dovada constituirii garantiei pt.participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor.Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.Garantia de participare se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei cfm art. 86/HGR nr.925/2006. Cont RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Nu se accepta fila cec sau depunere de numerar la caseria unitatii.Nu se accepta ordine de plata care nu sunt vizate de banca.Incadrarea in art 87 din HGR 925/2006 da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare. Incadrarea in art 278 indice 1 din OUG 34/2006 duce la retinerea garantiei de particip conform prevederilor legale. Garantia de buna executie in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea fiecarui contract, exclusiv TVA. Modul de constituire: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie se constituie conform art 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: surse proprii E.ON Moldova DistributieModalitati de plata: Termenul de plata agreat este de 45 zile prin OP.Plata se va efectua in lei prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere conform Formular atasat
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta minima : completare formular atasat. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul atasat
4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: In conformitate cu Ordinul 314/oct. 2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta .Completare formular atasat
5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006.- Completare formular atasatPersoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadru E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctLivioara Sujdea - Director General AdjunctPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea; Codruta Schwartz; Maria Fisca; Veronica Baier;Angela Vasile; Buliga Stelian; Ungureanu Laurentiu; Brinza Constantin; Gavriloaie Sergiu; Lucoiu Paula; Melinte Gheorghe; Popa Vasile; Ioana Stupcanu -Pt Persoane Juridice Romane: - 1. Certificat constatator(cuprinzand info actuale/reale la data limita depunerii candidaturii), in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pt persoanele fizice autorizate: documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pt Persoanele Fizice/Juridice Straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada anului calendaristic in curs.Se solicita autorizatii valabile cel putin pana la data limita de depunere a candidaturilor, emise de ANRE pentru proiectarea categoriilor de instalatii care fac obiectul Pth+DTAC precizat in tema de proiectare atasata ? minim C1A (actul normativ prin care se solicita atestat ANRE opratorului economic este: Ordinul ANRE 24/2007. Art 12-Activitati supuse atestarii).
Info privind asociatii(daca e cazul): Cerinta privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv autorizarea ANRE, este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute/presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Info privind subcontractantii(daca e cazul): Cerinta privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv autorizarea ANRE, este considerata indeplinita daca subcontractantul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
In cazul in care se subcontracteaza parti ale contractului care necesita astfel de autorizatii, se vor depune autorizatii relevante ale subcontractantilor(ex: personal autorizat, autorizare ANRE etc).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra afaceri-Media globala pe ultimii 3 ani. Se vor furniza informatii referitoare la media cifrei de afaceri globala/ ultimii 3 ani. Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR/fiecare an. Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultim 3 ani trebuie sa fie de minim: lot1=13675 lei; lot2=19900 lei; lot3=12750 lei; lot4=29040 lei; lot5=94500 lei; lot6=70620; lot7=35340; lot8=82050 lei; lot9=53900 lei; lot10=46850 lei; lot11=35280 lei; lot12=23400 lei; lot13-12710 lei; lot14=10900 lei; lot 15=113700 lei; lot16=167400 lei; lot17=62093 lei; lot18=39900 lei; lot19=50640 lei; lot20=21425 lei; lot21=30365 lei; lot22= 26500 lei; lot23=21150; lot24=38675 lei; lot25=34750; lot26=21630 lei. IMM beneficiaza de o reducere de 50% pt acest criteriu.
Modalitatea de indeplinire
Se completeaza/depune formular aferent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Info privind sustinere economica/financiara/ tehnica din partea tertilor (dc e cazul). Se vor respecta prevederile legale conform art. 186 si art 190 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune formularele aferente.Se va prezenta angajamentul ferm privind sustinerea conform art 186 si art 190 din OUG 34/2006
Info privind asociatii(daca e cazul): In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pt a depune o candidatura/oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual conditiile de participare(eligibilitatea, inregistrarea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006 ). Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castig va legaliza asocierea.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta formularele aferente
Info privind subcontractantii(daca e cazul): Se vor prezenta urmatoarele: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; b) partea/partile pe care candidatul are intentia sa le subcontracteze c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta formularele aferente
Experienta similara: Se solicita o lista a serviciilor prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pt cele mai importante servicii. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Lista va fi insotita de cel putin un document prin care sa se confirme prestarea serviciilor in valoare de minim lot1=5470 lei; lot2=7960 lei; lot3=5100 lei; lot4=11616 lei; lot5=37800 lei; lot6=28248 lei; lot7=14136 lei; lot8=32820 lei; lot9=21560 lei; lot10=18740 lei; lot11=14112 lei; lot12=9360 lei; lot13=5084 lei; lot14=4360 lei; lot15=45480 lei; lot16=66960 lei; lot17=24837 lei; lot18=15960 lei; lot19=20256 lei; lot20=8570 lei; lot21=12146 lei; lot22=10600 lei; lot23=8460 lei; lot24=15470 lei; lot25=13900 lei; lot26=8652 lei. Nota: Pt calculul valorii contractelor in euro, se va lua in considerare curs euro mediu anual practicat de BNR pt anul respectiv
Modalitatea de indeplinire
Se vor depune completat formularele aferente, copii ale documentelor relevante din care sa reiasa prestarea serviciilor, respectiv contracte si/sau parti din contracte si/sau procese verbale de receptie si/sau recomandari si/sau alte documente
Se solicita o declaratie privind capacitatea profesionala respectiv, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre operatorul economic , in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Lista cu personalul care este atestat pentru proiectare, cu copii dupa aceste atestate astfel:
Conducator tehnic - 1 persoana, inginer in specialitatea electroenergetica / electrotehnica /electro-mecanica /instalatii, electrician autorizat gradul IIIB (Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE);
-Responsabil cu managementul calitatii - 1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii - prin cumul de functii;
-Proiectanti - cu studii superioare/medii in specialitatea electroenergetica/electrotehnica/electromecanica/instalatii, gradul IIIA (Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE).
Se va declara capacitatea maxima de prestare simultana. Capacitatea de prestare simultana a serviciilor de elaborare a documentatiei va tine cont de numarul de personal autorizat al operatorului economic. Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, angajati proprii sau prin contracte de asociere/colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti si/sau prezentarea de angajamente/ acorduri de participare.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Lista cu personalul care este atestat pentru proiectare, cu copii dupa aceste atestate.Se vor depune in candidatura copiile legitimatiilor/certificatelor/ atestatelor valabile cel putin la data limita depunerii candidaturii.
Se solicita o declaratie in care se vor nominaliza toate dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, mijloacele fixe, lista programe de calcul si soft-uri pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
se va completa formular aferent.Se va prezenta o lista a echipamentelor tehnice si utilajelor, mentionandu-se daca sunt in dotare proprie sau inchiriate. Pentru utilajele si echipamentele inchiriate se va prezenta copii dupa contractele/conventiile de inchiriere.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj, echipamente tehnice, mijloacele de transport, mijloacele fixe etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere, se permite si prezentarea unui angajament.
Standarde de asigurare a calitatii conform art 191 din OUG 34/2006: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al calitatii.
In cazul asocierii, standardul de asigurare a calitatii se va indeplini individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Modalitatea de indeplinire
Se va depune Certificat ISO 9001 valabil sau echivalent sau orice alte probe/dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespnzator al calitatii. Documentele trebuie sa fie valabile cel putin la data limita de depunere a candidaturilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
49/04.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2013 10:15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform punctului IV.1.2 din prezenta fisa de date, numarul minim preconizat al agentilor economici este 3.Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a a procedurii.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare; b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile. Daca dupa etapa de negociere doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, se solicita oferta imbunatatita in plic inchis. Nu se aplica art. 28 alin 7 din OUG 34/2006. Ofertele se departajeaza/evalueaza conform informatiilor de la IV.4.2
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic din cadrul E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Piata Trandafirilor, nr 21, B63, Localitatea: TG Mures, Cod postal: 540067, Romania, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer