Licitatie Publica - Elaborare documentatii cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumurilor judetene : DJ 561E Bailesti (DJ 561A) ? Seaca de Camp ? Tunarii Vechi (DN 55A), km 0+000 ? 24+000; DJ 561A Giurgita (DJ 561) ? Bailes
Anunt de participare numarul 119129/11.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel. 0251408200, int.361, 362, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatii cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumurilor judetene : DJ 561E Bailesti (DJ 561A) ? Seaca de Camp ? Tunarii Vechi (DN 55A), km 0+000 ? 24+000; DJ 561A Giurgita (DJ 561) ? Bailesti ? Plenita ? Lim. Jud. Mehedinti, km. 0+000 ? 71+905; DJ 551C DN 55 ? Preajba ? Carcea, km 0+000 ? 8+120; DJ 606A Breasta (DJ 606) ? Cotofenii din Dos ? Argetoaia ? Lim. Jud. Mehedinti, km 0+000 ? 43+266; DJ 552E Bucovat (DJ 552) ? Sarbatoarea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Drumurile judetene : DJ 561E Bailesti (DJ 561A) ? Seaca de Camp ? Tunarii Vechi (DN 55A), km 0+000 ? 24+000; DJ 561A Giurgita (DJ 561) ? Bailesti ? Plenita ? Lim. Jud. Mehedinti, km. 0+000 ? 71+905; DJ 551C DN 55 ? Preajba ? Carcea, km 0+000 ? 8+120; DJ 606A Breasta (DJ 606) ? Cotofenii din Dos ? Argetoaia ? Lim. Jud. Mehedinti, km 0+000 ? 43+266; DJ 552E Bucovat (DJ 552) ? Sarbatoarea (DJ 552), km 0+000 ? 11+930;DJ 552A Criva (DJ 552) ? Marza ? Catane (DN 55A), km 0+000 ? 56+650, din judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatii cadastrale pentru inscrierea in Cartea Funciara (documentatie pentru prima inscriere) a drumurilor judetene : DJ 561E Bailesti (DJ 561A) ? Seaca de Camp ? Tunarii Vechi (DN 55A), km 0+000 ? 24+000; DJ 561A Giurgita (DJ 561) ? Bailesti ? Plenita ? Lim. Jud. Mehedinti, km. 0+000 ? 71+905; DJ 551C DN 55 ? Preajba ? Carcea, km 0+000 ? 8+120; DJ 606A Breasta (DJ 606) ? Cotofenii din Dos ? Argetoaia ? Lim. Jud. Mehedinti, km 0+000 ? 43+266; DJ 552E Bucovat (DJ 552) ? Sarbatoarea (DJ 552), km 0+000 ? 11+930;DJ 552A Criva (DJ 552) ? Marza ? Catane (DN 55A), km 0+000 ? 56+650
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DJ 561E Bailesti (DJ 561A) ? Seaca de Camp ? Tunarii Vechi (DN 55A), km 0+000 ? 24+000; DJ 561A Giurgita (DJ 561) ? Bailesti ? Plenita ? Lim. Jud. Mehedinti, km. 0+000 ? 71+905; DJ 551C DN 55 ? Preajba ? Carcea, km 0+000 ? 8+120; DJ 606A Breasta (DJ 606) ? Cotofenii din Dos ? Argetoaia ? Lim. Jud. Mehedinti, km 0+000 ? 43+266; DJ 552E Bucovat (DJ 552) ? Sarbatoarea (DJ 552), km 0+000 ? 11+930;DJ 552A Criva (DJ 552) ? Marza ? Catane (DN 55A), km 0+000 ? 56+650
Valoarea estimata fara TVA: 215, 871RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. particip.lot 1 - 480 leilot 2 - 1.400 leilot 3 - 160 leilot 4 - 860 leilot 5 - 230 leilot 6 - 1.100 lei, Gar buna exec 10% din val contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, conf.art.180 si 181 din OUG 34/2006Decl.privind calitatea de participantCertificat de part.la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare priv.indepl.oblig.exigibile de plata la bugetul local si de statCertificat ORC - elib.cu cel mult 30 zile inainte de deschid.oferteCUICertificat de Autorizare cls.II, eliberat de ANCPI, valab la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani 2008-2010, Bilant2009 si Balanta de verificare la 2010,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii de cadastru prestate in ultimii 3 ani , executarea si finalizareain ultimii 3 ani a cel putinun contract avand ca obiect elaborarea de documentatii cadastrale pentru o cale de comunicatii (drum de interes local, judetean sau national) pentru inscriere in cartea funciara, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului , ISO 9001, declaratie protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licit electronica, participa doar op. ec. inregis. in SEAP, conform art.165 alin.(2) din OUG nr.34/2006.Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan tuturor ofertantilor respectivi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Dolj, str. Unirii, nr.19, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate accesa din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: str. Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. 0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 16:17