Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatii tehniceconomice (faza S.F.) ptr. obiectivul de investitii ,,Regularizare rau Putna la Garoafa, comuna Garoafa, jud. Vrancea"


Anunt de participare numarul 77315/12.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234 / 541.646, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Gospodarirea Apelor
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatii tehniceconomice (faza S.F.) ptr. obiectivul de investitii , ,Regularizare rau Putna la Garoafa, comuna Garoafa, jud. Vrancea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate in comuna Garoafa, judetul Vrancea .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTAREDOCUMENTATII TEHNICO-ECONOMICE (FAZAS.F.), ELABORAREA STUDIILOR NECESARE (TOPOGRAFICE, GEOTEHNICE, HIDROLOGICE, EXPERTIZA, ETC), INTOCMIREADOCUMENTATIILOR SI OBTINEREAAVIZELORSI ACORDURILORNECESARE OBTINERII AUTORIZATIEIDE CONSTRUIRE, REACTUALIZAREA DEVIZULUI GENERAL SI REACTUALIZAREA S.F-ului elaborat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea in 4 (patru) exemplare scrise si in format electronic (4 CD-uri), intocmirea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza etc), intocmirea documentatiilor si obtinerea avizelor si acordurilor necesare obtinerii autorizatiei de construire, reactualizareaDevizului General ori de cate orisolicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborarea P.T.-ului si reactualizarea S.F.-ul elaborat, daca este cazul, pana laelaborarea Caietului de Sarcini in vederea achizitionarii serviciilor de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.)necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii Regularizare rau Putna la Garoafa, comun Garoafa, judetul Vrancea incluzand lucrarile: recalibrare albie pe o lungime de 3000 ml si consolidare de mal pe o lungime de 300 ml
Valoarea estimata fara TVA: 29, 411RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art.122 alin.j din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 500 RON.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive intr-uncuantum de 10% din valoarea (fara T.V.A.)contractului de prestari servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (valabile la data deschiderii ofertelor), inclusiv cele locale; Cazier judiciar;Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare/altele echivalente ptr. persoane fizice romane.
Persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata.
Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila la 30.04.2009.
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 88.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;recomandari de la alti beneficiari; declaratie si listaprivindechipamentele tehnice din dotare; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale+ C.V.-uri; Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate;Certificat de atestare eliberat de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniul: d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor;Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asocierea (daca este cazul);Certificat de atestare ISO 9001;Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi incheiat si indeplinit 1 (un) contract de servicii similare de valoare egala sau mai mare de 8.800 RONsau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulataegala cu 14.700 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform punctului IV.2. Etapa finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
87/INV/12.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 11:00
Locul: Directia Apelor Siret Bacau -Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata serviciilorpentru fiecare etapa in parte: Intocmire faza S.F, elaborare studii necesare, intocmire documentatii ptr. avize siacordurnecesare obtineriiautorizatiei de construiretermenul de elaborare este de 60 zile de la data semnarii contractului;Obtinere avizesiacorduri necesare obtineriiautorizatiei de construire-termenul este de 20 zile de la avizare S.F. la D.A.SIRET;Reactualizare Deviz General-ori de cate orisolicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborare P.T;Reactualizare S.F. in vederea intocmirii Caietului de Sarcini pentru achizitionare servicii de proiectare P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.- termenul este de 30 zile de la comanda.Autoritatea contractanta va utiliza licitatia electronica ca etapa finala a licitatiei deschise, inainte de atribuirea contractului de achizitie publica. La etapa finala de licitatie electronica toti operatorii economici declarati calificati trebuie sa fie inregistrati in SEAP astfel incat sa li se permita accesul la procedura de licitatie electronica. Operatorii economici declarati calificati vor primi invitatie de participare si calendarul etapei finale de desfasurare a licitatiei electronice.Criteriul , ,preteste inclus in licitatia electronica care se va utilizaca etapa finala a licitatiei deschise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a C.N.S.C. in vederea anularii unui act considerat nelegal este de 5 zile de la data luarii la cunostinta. Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Siret Bacau Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2009 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer