Licitatie Publica - Elaborare documentatii tehnico economice ( Expertize, SF, PT, CS, DDE) pentru reabilitare poduri pe drumuri judetene
Anunt de participare numarul 15275/21.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel.0251408277, Email: [email protected], Fax: 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatii tehnico economice ( Expertize, SF, PT, CS, DDE) pentru reabilitare poduri pe drumuri judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: pod pe DJ 561C, km 3+920; pod pe DJ 561C, km 12+043; pod pe DJ 561C, km 19+910; pod pe DJ 561C, km 23+500
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare expertiza tehnica, studiu geo, studiu topo, SF, PT, CS, DDE, documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, obtinere viza verificator de proiecte atestat MLPTL pentru fazaAC, PT+CS, studiu de trafic , siguranta circulatiei , impact asupra mediului , audit .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74231900-6 - Servicii de expertiza (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 poduri pe drumuri judetene(pod pe DJ 561C, km 3+920; pod pe DJ 561C, km 12+043; pod pe DJ 561C, km 19+910; pod pe DJ 561C, km 23+500 )
Valoarea estimata fara TVA: 279, 954RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) Garantie participare :1000 leib)GarantiA de buna executie: 5%din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate art.180 si 181 din OUG34 /2006 , Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat de inregistrare (CUI) , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2004 2006, inclusiv : valoare minima impusa :300.000 lei, Bilantul contabil pe anul 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea privind indeplinireasi finalizarea in ultimii 3ani a cel mult 3 (trei) contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare, a caror valoare insumata este de cel putin de100.000 lei, Recomandari din partea beneficiarilor, Resurse tehnice, Resurse umane, Standarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
30%
Descriere:
2.
Tehnic
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare cu numerar la Casieria Consiliului Judetean Dolj sau cu Ordin de plata in contul nr.RO49TREZ29121180250XXXXX, deschis la Trezoreria Craiova.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2007 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean, Craiova, str.Unirii, nr.19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr.40, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bdul Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Adm Publica, Secretariat
Adresa postala: str. Unirii, nr.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200732, Romania, Tel.0251408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2007 10:49