Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Elaborare documentatii tehnico-economice (faza S.F.) ptr. obiectivul de investitii ,,Amenajare parau Calu si Iapa la Piatra Soimului, etapa a II-a, judetul Neamt"


Anunt de participare numarul 77414/13.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel.0234/541.646, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
gospodarirea apelor
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Elaborare documentatii tehnico-economice (faza S.F.) ptr. obiectivul de investitii , ,Amenajare parau Calu si Iapa la Piatra Soimului, etapa a II-a, judetul Neamt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lucrarile propuse a se executa sunt situate in comuna Piatra Soimului, judetul Neamt.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTAREDOCUMENTATII TEHNICO-ECONOMICE (FAZAS.F.), ELABORAREA STUDIILOR NECESARE (TOPOGRAFICE, GEOTEHNICE, HIDROLOGICE, EXPERTIZA, ETC), INTOCMIREADOCUMENTATIILOR SI OBTINEREAAVIZELORSI ACORDURILORNECESARE OBTINERII AUTORIZATIEIDE CONSTRUIRE, REACTUALIZAREA DEVIZULUI GENERAL SI REACTUALIZAREA S.F-ului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita intocmirea in in 4 (patru) exemplare scrise si in format electronic (4 CD-uri), elaborare documentatie tehnico-economica faza S.F., elaborare studii necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza, etc), intocmire documentatii si obtinereavize siacordurinecesare obtineriiautorizatiei de construire, reactualizare Deviz General ori de cate orisolicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborarea P.T. si reactualizare S.F. in vederea intocmirii Caietului de Sarcini pentru achizitionarea serviciilor de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) ptr. punere in opera obiectiv de investitii , ,Amenajare parau Calu si Iapa la Piatra Soimului, etapa a II-a, judetul Neamt" incluzand lucrarile: 1)pe paraul Calu: 1, 5 km reprofilare albie; 1, 1 km aparari de mal 2)pe paraul Iapa: 250m reprofilare albie; 150m aparari de mal.
Valoarea estimata fara TVA: 79, 831RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1500 RON.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesiveintr-uncuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului de servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit: Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente: Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Cazier judiciar; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (valabile la data deschiderii ofertelor), inclusiv cele locale;Certificat de inregistrare;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare ptr.persoane fizice romane;ptr. persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original sau copie legalizata.
Documentele vor fi insotite de traducerea acestora, in limba romana, de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Bilant contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente si balanta contabila la 30.04.2009; Informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 239.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie la care se anexeaza lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Experienta similara anexata pentru cel mult 3 contracte de serviciisimilare;3(trei) recomandari din partea unor beneficiari;declaratie privindechipamentele tehnice din dotare; Informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani + C.V.-uri; Certificat de atestare eliberat de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 pentru domeniul: d)elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului de gospodarire a apelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi incheiat si indeplinit 1 (un) contract de servicii similarede valoare egala sau mai mare de 23.940 RON (fara TVA) sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulata egala cu 39.900 RON (fara TVA .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform punctului IV.2. Etapa finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
105/INV/13.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2009 11:00
Locul: Directia Apelor Siret Bacau -Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Durata serviciilor pentru fiecare etapa in parte: Pentru intocmire S.F., elaborare studii necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza etc), intocmire documentatii pentru avizele siacordurilenecesare obtineriiautorizatiei de construiretermenul de elaborare este de 60 zile de la data semnarii contractului de prestari servicii;Pentru obtinere avizesiacorduri necesare obtineriiautorizatiei de construire termenul este de 20 zile de la avizarea S.F la D.A.SIRET Bacau;Pentru reactualizare Deviz General-ori de cate orisolicita achizitorul pe toata perioada pana la elaborare P.T.;Pentru reactualizare S.F.in vederea intocmirii Caietului de Sarcini pentru achizitionarea serviciilor de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) termenul este de 30 zile de la comanda beneficiarului.Autoritatea contractanta va utiliza licitatia electronica ca etapa finala a licitatiei deschise, inainte de atribuirea contractului de achizitie publica. La etapa finala de licitatie electronica toti operatorii economici declarati calificati trebuie sa fie inregistrati in SEAP astfel incat sa li se permita accesul la procedura de licitatie electronica. Operatorii economici declarati calificati vor primi invitatie de participare si calendarul etapei finale de desfasurare a licitatiei electronice.Criteriul , ,preteste inclus in licitatia electronica care se va utilizaca etapa finala a licitatiei deschise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare AL C.N.S.C. in vederea unui act considerat nelegal este de 5 zile de la data luarii la cunostinta.Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor Siret Bacau Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2009 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer